Inlägg från: Lycklig vill ha mer |Visa alla inlägg
  • Lycklig vill ha mer

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Macpau: Självklart tror vi på att det var falskt alarm med bruna flytningar!! Jag tror stenhårt på att plusset håller i sig på söndag!! Ruvardag 9 för mig idag. Snart tvåsiffrigt och halvvägs nu när jag tänker på det. Jag kommer hålla mig från att testa tills på lördag nästa vecka som tidigast, eller ja kanske fredag Känner att jag vill ha helgen att bearbeta resultatet, åt vilket håll det än går. Har inga tester hemma heller så jag får beställa några på nätet hade jag tänkt men inte förrän onsdag/torsdag

Lite yrseltendens i morse också. Skumt det där. Annars ingenting, absolut ingenting. Hade gärna börjat må illa nu

• Lycklig vill ha mer
    Stella Kardunn skrev 2010-09-03 08:43:17 följande:
    Sorry LVHM jag är ju helt ute och cyklar, du ruvar ju Skäms jesus vad fånig jag känner mig nu....men jag håller fast vid  "keep your eyes on the prize".

Macpau Det där var INTE mens, det är jag övertygad om, allt kommer gå fint på söndag!
    Ha ha ja det är inte lätt att hålla ordning på alla Fast jag håller med dig om förstoppningen. Härligt härligt och jag tycker det är lite så fortfarande....
  • Lycklig vill ha mer

Känner knasig mensvärk idag. Precis som att jag skulle ha mens när som, eller som om jag hade världens störtflod mens precis just nu. Typ att livmodertappen är öppen och släpper ut allt. Hmm.  Men den borde väl inte komma så här tidigt eller....?

• Lycklig vill ha mer
    Stella Kardunn skrev 2010-09-03 13:56:10 följande:
    Nu har jag aldrig varit ruvare (se se jag kommer ihåg Flört) men jag har under ett kort kort himmelskt ögonblick ändå varit gravid ett par veckor och då kändes det som om jag skulle få mens när som helst precis hela tiden. Så jag gissar på att du snarare börjar känna av att du är gravid Skrattande och att ägget fäst.

Jag läste mig till någonstans att det kan vara livmodern som börjar böka runt och förbereda sig som "förväxlas" med menssmärtor.
    Det återstår at se om du är en bra gissare Miss Star men jag håller på ditt argument
  • Lycklig vill ha mer

Macpau: Riktiga TD i dag då. Hoppas att läget stabiliserat sig och att du kan uppdatera dig på medlemslistan

Hoppas att ni andra har det bra!!

• Lycklig vill ha mer

Nu är du gravid Macpau!! Njut av det så ska du se att allt går vägen. Är så glad för din skull....å avis så klart En veckas ruvning kvar. Nu vill jag ha tillbaka mitt liv känns det som. Att verkligen gå och fokusera 18 dagar på ruvningen är ju verkligen en pärs....

Inget tjuvtestande här än, fast det är nog bara för jag inte har några test hemma. Annars hade jag inte varit så duktig...

• Lycklig vill ha mer

Då var det måndag igen tjejer!!
    Ingen som har måndagsäp i dag...det har ju nästan varit standard de senaste veckorna.

• Lycklig vill ha mer

Fy tusan vilken huvudvärk jag har och mår nästan lite illa men det är nog för att jag har så j....la sprängande huvudvärk. Nu somnar jag och vaknar förhoppningsvis betydligt bättre.

• Lycklig vill ha mer

Macpau: Jag är så glad över din statusuppdatering i medlemstråden!!! Hör av dig när du har pratat med SU, är nyfiken på vad som händer nu.

Kram kram

• Lycklig vill ha mer
    Kissie skrev 2010-09-07 12:56:51 följande:
    Usch detta var bland det värsta som gjorts hittills. jag grina, mannen satt helt mållös och visste inte vad han skulle säga. Morfin är överskattat liksom lustgas och nu är jag helt slut. Definitivt min svagaste del på kroppen av alla. Så skönt att få krypa ner i kojen och veta att jag inte behöver göra något mer idag. Men 7 fina ägg blev det så nu håller jag tummar o tår för att det var första o sista gången detta behövde genomlidas. Nu är det till o hoppas att mannen har några grodyngel som lever. Hoppas ni andra mår bra o frodas. :-P Kramar
    Fy då, det låter inte roligt att det gjorde så ont för dig. Konstigt hur olika det ska vara.

Nu vilar du ordentligt och vi hoppas att allt annat jobbar på fint i värmeskåpet just nu.

7 ägg är toppen, det hade jag ju också och av den 1 i magen och 2 i frysen.

Kram Kram
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?