Macpau skrev 2010-03-31 07:28:22 följande:
HAHAHAHAH!!! Sjukt roligt ju! Låter som något taget ur en film . Ja JAG skulle definitivt känna igen dig utifån dessa målande beskrivningar Jag skulle jättegärna vilja vara med och träffa er idag!! Men jag får väl hålla mig till nästa vecka MissDrutten- åååh vad spännande! Jag är superrädd för detta med äp jag med...hoppas till gudarna att de knarkar dig (och sen mig) medvetslös! Håller tummarna här borta och hoppas att det går jättesmidigt. Hör av dig så fort du känner att du orkar. Kram MiaSD- IDAG, idag idag är det din testdag!!! TÄNK om det har funkat! Är själv inte så troende, men ber för din skull till alla gudar och helgarderar mig äh..jag har käkat hela 6 kurer Pergo jag Man plockar pp sig från varje misslyckade försök och tar sig vidare-och tänk på att statistiken ser bra ut att bli gravid med Pergon de 3-4 första försöken... låter som att du har en toppenkarl Min sambo lagar mat men bakar inte...kram:)
Ja, jag känner mig inte alls orolig över hela identifiera-biten!
Nej, så misslyckad kände jag mig inte... framförallt är jag hoppfull över att mensen är HELT annorlunda den här gången. mycket rikligare vilket känns bra! Vi saknar dig lite Macpau men det är helt ok att fixa med bröllop så länge du tittar till oss ibland.
MaMaS skrev 2010-03-31 09:51:49 följande:
Liffan: Jag förstår att det är lite deppigt att få hämta ut en kur pergo till. Men jag följer dig snart i spåren. Hoppas du mår lika bra som förra gången och inte får de hemska biverkningarna. Jag bävar lite för att få dom igen....:-/ Idag är jag bättre i magen så kanske att tabletterna har hjälp iallafall. Bara tagit lite längre tid. Så hoppas det fortsätter såhär. Mia: Spännande!! Hur har det gått? *nyfiken* MissDrutten: Stort lycka till idag med äp. Håller tummarna att det går super bra!! Du får gärna uppdatera när du orkar. De närmaste dagarna kommer jag kanske inte vara här så mycket eftersom jag ska till skåne. (jag är ledsen att jag tog skåne före er fika tjejer ) Önskar er en super skön påsk med mycket påskägg!!! Stor kram!
Skönt att magen är bättre! Ha en skön påskhelg i Skåne!
MissDrutten: vi håller tummarna för att det går bra idag!
Kram