• MaMaS

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Liffan skrev 2010-04-07 16:43:35 följande:
    När du skriver så blir jag orolig igen... men du menar att vi ses där 17.30 va?
    hahahaha, förlåt, det kanske var lite otydligt skrivit. Ja, jag menar att vi ses där 17.30
  • MaMaS

Lycklig: Oj, 30 blåsor {#lang_emotions_surprised} förstår att du är öm i magen. Lycka till imorgon, det kommer gå jätte bra. 

Kan bara instämma med Liffan och Macpau (känns konstigt att skriva dom namnen nu Tack för en jätte trevlig kväll!
    Idag ska jag till apoteket och hämta ut pergo, sen ska det börja knapras imorgon. 
    Macpau: Ta det lugnt på jobbet
  • MaMaS

Vitsippan: Åh, nu är det verkligen nära. Nu håller vi tummarna!! Det är väl fördelen att bo i sverige att vi har olika skydd här och där. 

Macpau: 2 veckor är ju inte alls lång tid - tjoho!!! Men då borde du väl hinna med en gång innan sommaren tycker jag Eftersom vi är lika rädda för äggplock får du vara min testkanin med det och då måste du vara ärlig hur det VERKLIGEN var!
    Liffan: Mysigt med föräldrarna på besök. Mina föräldrar är skilda och kan inte ens se varandra utan att bråka. Så ibland kan man sakna dom stunderna när alla kunde umgås tillsammans. Så njut
    Ja, du sova är inte det lättaste med pergo. Jag ska ju börja idag så antar att detta var min sista natt jag kunde sova ordentligt på några dagar, men, men det får man nog stå ut med. Men det lär ju vara pergon som spökat för dig också. Har du börjat få några känningar i magen för äl borde väl vara på g?
    Idag ska jag till stan, min sambo fyller år nästa vecka och ska hitta en present. Hoppas det går smärtfritt Annars kan man ju alltid köpa en kaffe och sätta sig ute i solen ett tag. Vissa dagar är det faktiskt helt ok att inte jobba på (om man får säga så)
    Önskar er alla en super skön helg!
    Kram
  • MaMaS

Här är jag!

Mår inte så bra just nu så håller mig lite i bakgrunden. 
  • MaMaS

Tack för er omtanke! {#lang_emotions_flower}

Är det nån av er som vet var man kan läsa enstaka kurser. Inte på GU eller privat där det kostar skjortan. Tips?
  • MaMaS
    bubblan79 skrev 2010-04-14 12:04:31 följande:
    v adå för kurser? komvux?
    typ ekonomi eller annat som man kan läsa som vuxen så att säga, inte på gym nivå. 
  • MaMaS
    Macpau skrev 2010-04-14 13:29:05 följande:
    hej gumman! Kolla på Medborgarhögskolan eller nåt sånt...har glömt namnen på det andra stället. Men börja där, där har den en hel del kurser...vet dock inte vad de kostar... Annars är nog det billigaste att söka enstaka kurser på GU, distanskurser över Internet, etc.... Hoppas du hittar något! kram:)
    Tack för tipset! ska kolla där. Har sökt några kurser på GU men finns inte så många jag vill gå. Har ju redan pluggat en gång och läst det jag tycker är roligt Tänkte söka annat också ifall man inte kommer in på GU, man vet ju aldrig. 
    Hoppas du och din sambo också hittar nåt kul!
  • MaMaS
    Liffan skrev 2010-04-14 13:44:12 följande:
    ja vidare hade varit härligt! snart så!
    Tack Liffan för tipset. Kollade sidan du länkade, tyvärr passar den nog inte då jag vill bara läsa nån enstaka kurs, inte en hel utbildning. Verkar vara svårt att hitta. 
  • MaMaS

Hej!

Mår lite bättre idag (psykiskt) men vaknade istället i morse med migrän som inte vill ge med sig jag hade behövt ta "riktiga" tabletter och inte bara panodil, men det står ju överallt att man inte ska det när man försöker bli gravid så vill helst inte det nu när jag är nära äl. Men snart ger jag upp och tar iallafall, för dunkande huvud är inget vidare. 
    Sprang ute för första gången igår, runt delsjön. Jätte mysig slinga för er som brukar springa, men ibland får jag huvudvärk efter jag sprungit. Framför allt när jag tagit i lite extra det det var väl det som hände igår. Så visste redan igår kväll att jag skulle ha migrän idag. 
    Liffan: Låter hur mysigt som helst med Bryssel. Njut lite för mig också
    Macpau: vilken heldag du kommer få imorgon!! Hoppas det går bra med linserna  
    Nu ska jag nog lägga mig i soffan igen - huvudet bankar
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?