Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Förresten såg att Vitsippa fortfarande inte varit inloggad sen hon tog semester i juni. Är det någon som har hennes nummer, så kanske vi skulle skicka ett sms om att det blir fika, om hon vill följa med?
Förresten såg att Vitsippa fortfarande inte varit inloggad sen hon tog semester i juni. Är det någon som har hennes nummer, så kanske vi skulle skicka ett sms om att det blir fika, om hon vill följa med?
3 timmar!! Du är tokig du Liffan jag som tyckte jag var galen som drog ut på en 10 km promenad i måndags när jag återupptog träningen efter sommarens uppehåll, men den tog ju inte ens 2 timmar.
jaaa så gör vi, men då får ni följa med på spaning eftersom jag släppte henne vid en busshållplats i närheten av där hon bor....I sådana fall kan vi snälla snälla snälla ha svarta kläder och nylonstrumpor på huvudet med
Tarda: Hur gick det nu med svampplockningen?
Macpau: Sprutstart idag, tjohoo! Håller tummar och tår att det går som en dans.
Själv sprayar jag på och har nog fått in snitsen hyfsat, har nog bara fått några biverkningar, men så är jag väl lite allmänt knäpp så jag kanske har några fler som jag tolkat som normaltillstånd hittills är jag väldigt glad att jag sluppit de nattliga svettningarna som Pergon alltid innebar.
Säger som de andra välkommen hit om du vill JaMA08
Ahh bageri låter som ljuv musik i mina öron...är så himla godissugen
Alltså jag har funderat på det där med att de säger att man är nedreglerad om man fått blödning...förstår inte riktigt hur de vet det...jag menar jag har ju börjat spraya en vecka innan jag skulle få mens vanligtvis, så de vill ju att jag ska få min blödning när jag bör få mens i vilket fall...så vad är det som indikerar att sprayen funkar och inte att det bara är kroppens naturliga cykel som går som den ska?
Wow nu har tråden verkligen vaknat igen, va kul!!
Varför bryta gamla vanor...jag uppdaterar...
Fika onsdag 11/8 Göteborg
Samling sker vid SevenEleven på Vasaplatsen kl 17.00 (om Finiz kommer kanske vi får uppdatera tråden med klädval på onsdag förmiddag så hon hittar oss)
Delta tänker dessa göra:
Miss Star
Macpau
Tarda
Finiz (kanske)
Liffan
Vitsippa
När det gäller fika eller mat, så kommer åtminstone inte jag ha ätit något innan denna gång så jag är öppen för både mat och fika.
Vitsippa... Jag har bil om du vill ha skjuts hem igen...
Macpau...Ja just det, ni hade slagit till båda två och arbetar för att ge era stackars föräldrar grått hår i förtid
Förövrigt vill jag bara tillägga....mensskrälle!! kom nu då!!