Inlägg från: emsan83 |Visa alla inlägg
  • emsan83

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Tarda skrev 2010-06-24 11:14:51 följande:
    Väldigt chockad skulle jag tro Flört men tänk så härligt. Afrodite är väl kärlekens och fertilitetens gudinna så du får leta upp ett tempel tillägnat henne och be om ett mirakel...

Idag hade vi äntligen tid för VUL och det var själve LN som utförde det, han såg direkt en fin köttbulle med pickande hjärta, precis så stor (10,5 mm) som den skulle vara för 7+1 så vi fick OK-stämpel och en grynig bild mot löfte av att vi skulle lämna dem en bild när underverket är här. Jag pustar äntligen ut, iaf för ett tag. På tisdag blir det ett första besök på MVC och sen tar jag lite semester.

Ha det gött alla!!

PS. Hur är det med dig Vitsippa? Du är saknad, hoppas allt e bra och att din frånvaro beror på sommarlov och annat skoj. Stor Kram.
    Åhh grattis man får sådant hopp när man läser dina rader <3
    Vilket försök var du på?
    Nä du ger hopp så stanna gärna kvar så vi kan följa dig och ditt barn hade vart mysigt.
    Kram emelie
  • emsan83

flickor när har ni ägglossning efter mens??? detta är min andra mens efter plocket o ja brukar alltid ha 28 dagar men kom upp i 31 dagar pust o nu dag 14 efter mens inget positivt på ägglossnings stickan o ja blir så orolig :(((

• emsan83

Tack nu kan ja andas ut hoppas bara att det tar sig snart... har ni några bra tips?

• emsan83

Precis så var de hihi

Ni som har lyckats med era ivf hur många insättningar m.m tog det? ska in på mitt 6e ägg nu har ni några tips?

Sereena skrev 2012-12-16 22:10:06 följande:
    Jag kunde ha allt från 12 dagar (sällan) till upp mot 22 dagar ibland. (oftast runt 15-18 dagar om jag minns rätt.)

Känner igen det där med att gå och vänta på att ÄL-test ska visa positivt... Just när man gett upp och tänker att det är kört för denna månad så visar det plötsligt positivt.

Lycka till. 

• emsan83

Precis så var de hihi

Ni som har lyckats med era ivf hur många insättningar m.m tog det? ska in på mitt 6e ägg nu har ni några tips?

Sereena skrev 2012-12-16 22:10:06 följande:
    Jag kunde ha allt från 12 dagar (sällan) till upp mot 22 dagar ibland. (oftast runt 15-18 dagar om jag minns rätt.)

Känner igen det där med att gå och vänta på att ÄL-test ska visa positivt... Just när man gett upp och tänker att det är kört för denna månad så visar det plötsligt positivt.

Lycka till. 

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?