• Theres

Mammor i Borås

Hihi, ja dundersyskonvagnen är ganska svårmanövrerad på lekborgen..=) Men den är egentligen inte så mycket större än en vanlig vagn.. den blir nästan mindre när man fäller ihop den än vår förra vagn..=)

Jag kommer inte ihåg när de har babyöppet på kristineberg, är det på tisdagar tro? för på norrby är det väl onsdagar? Fast det är i o för sig på förmiddagen, är det på bättre för er att ses på eftermiddagen? Vi kan tidigast 15 i så fall för Gabriella sover middag till 14.30 ca...=)

• Theres

mm, precis, vi får nog gå någon gång när det inte är babyöppet! =) Men för mig skulle vi kunna gå en förmiddag om ni andra vill? Kristineberg är ju större än Norrby, lättare att sitta vid ett bord allesammans..=)
    Kanske onsdag förmiddag? Eller torsdag?

• Theres

Men vad bra! :)
    Förmiddag eller eftermiddag?
    Onsdag eller torsdag?
    Roligt att vi blir lite fler den här gången, tycker om att lära känna nya människor!! =)

• Theres

så´g att det var stängt fredagar, men torsdag eftermiddag eller måndag?

• Theres

Vi var fyra, jag Preface, Prussiluskan och Ankili! =) Det var jätte trevligt! =)

Men nackdelen med eftermiddagar är att öppna förskolan stänger 16.30, ni kan ju i o för sig träffas tidigare så kommer vi efter 15, eller så fort Ella sovit färdigt..=)

• Theres

Kan vi inte göra som sist så håller vi lättare koll på när alla kan?

Torsdag har vi nog enats om tror jag?!

Fm (10?)- Theres

Em (14?)- Theres (dock först efter 15)

• Theres
    Fm (10?)-
    Theres,
    Preface,
    Josefine,
    ankili,
    Rocktroll

Em (14?)-
    Theres (dock först efter 15)
    Preface,
    Josefine
    Pruttiluskan
    Rocktroll

Så här ser det ut då..=) Vi är ju lika många på för o eftermiddagen,
    ankili - kan inte du på em?
    pruttiluskan - kan inte du på fm?
    Vore ju roligt o få med alla..=)
    Men om ni inte kan får vi kanske lotta.. eller vad tycker ni andra?
    För mig är förmiddagen bäst, men känner ni andra mer för eftermiddagen så anpassar jag mig! =)
  • Theres

okej, men då kanske det är bäst med eftermiddagen då, tror att det är mest barn på förmiddagarna, eller ja vet egentligen inte för ja har bara varit där på förmiddagarna..=)
    Men nu kan ju TessanTessan oxå bara på eftermiddagen så då kör vi på det! Pruttiluskan kan ju bara då med! =) Får hoppas att ankili kan komma loss på eftermiddagen annars får du hänga på nästa gång! =)
    Ja men vi kan väl mötas utanför då? Eller vilken tid tänker ni? Vi kan nog tidigast vara där 14.30, Ella har i helgen ändrat sitt sovschema så nu sover hon redan vid 12-tiden..=) Men vad säger ni om att mötas utanför? Vilken tid?

• Theres

Vad roligt att några fler hittat hit!! =) Välkomna!! Kul att ni vill träffa oss!! =)

Nu bestämmer jag att vi bestämt oss så det inte blir några missförstånd inför imorgon!! =)

Öppna Förskolan på Kristineberg, kika på den länken som Pruttiluskan skrev innan för vägbeskrivning!! =) Vi träffas utanför kl 14!! =) Jag kommer ev. lite senare beroende på om Ella sover eller inte, men jag känner ju igen de som var med sist så jag ska nog hitta er!! =)

Alltså:
    Kristineberg
    Öppna Förskolan
    Utanför
    Klockan 14.00
    Torsdag

=)

• Theres

Oj, tråkigt med vurpan!! =( Skönt att ni inte slog er i alla fall!! =)

Tack alla för en trevlig träff, trots att jag mest fick jaga stora tjejen..=) Nästa gång kanske vi kan sitta lite närmare lekstället...=)

Vi hade tänkt gå till öppna förskolan på måndag förmiddag faktiskt, det är lättare för oss att komma ut på förmiddagarna! =) Om du vill Preface kan vi ta en sväng på stan efter det? Blir nog korv med bröd till lunch så får Ella sova i vagnen..=)

Hoppas alla haft en bra helg, här har det varit blandade känslor! Hemma hos svärföräldrarna, mindre roligt då alla antagligen haft PMS!!! Män som kvinnor!! =) Men roligt med melodifestivalen och att för en gångs skull RÄTT LÅT VANN!! =)

• Theres

Preface - ändrade planer, blir förmiddag på öppna förskolan, men en kompis följer me så vi ska nog hem till henne efteråt.. hoppas du hittar någon annan att gå på stan med! =)

• Theres

Vi har nog inte bestämt något.. vad ja vet.. =) Hihi, men jag kommer att vara på öppna förskolan på torsdag förmiddag, har tyvärr andra planer på eftermiddagen...=( Men vi kanske ses nästa vecka där om ni ska ses då igen! =) Har någon tid över på förmiddagen så är vi där i alla fall..=)

• Theres

Hallå?? ingen som skriver eller läser här längre?? =( Kommer ev inte alls imorgon, vet inte om vi orkar.. får se när vi vaknar imorgon, bara så ni vet..=)

• Theres

Inte vart inne på länge heller...=) Ska vi ses i nästa vecka? Denna veckan??

• Theres

Vad roligt att ni skriver igen, har inte varit inne på länge, men träffas gärna..=) Vi kan i princip när som, stora tjejen går ju inte på dagis än så vi kan när som! =) Är dock förkylda för tillfället men nästa vecka är vi nog friska! =)

• Theres

Hej alla, verkar inte som om någon skriver här  mer.. hihi.. ja har haft fullt upp i sommar.. jisses vad fort tiden går.. nu är lilleman snart 1 år.. eller ja, det är några månader kvar men ändå.. tiden går alldeles för fort.. någon som är sugen på att ses eller har ni alla börjat jobba?

• Theres

Ja men Kristineberg låter bra, ska vi bestämma en dag? När är Vilda hemma så ni kan följa med? Eftermiddagar passar oss bäst, eller tidigt, typ runt 9..=)

• Theres

Hej igen! Vi har varit sjuka o är fortfarande, men nästa gång hänger vi med!! :)

Svar på tråden Mammor i Borås