Mammor i Borås
Vad sägs om samma dag, plats och tid?
Torsdag, kl 15 på knalleland?
Vad sägs om samma dag, plats och tid?
Torsdag, kl 15 på knalleland?
Hihi, kan tänka mig attdet ska bli skönt!! =) Är det någon mer som hänger på??
Vilket skitväder vi har fått idag!! Usch, man drar sig verkligen för att ta sig ut.. Benjamin fick två sprutor idag på BVC, han var sååå ledsen, stackars liten...=(
Ja men precis, trots att de inte förstår vad som händer så känner man sig sååå skyldig!! Fast man gör det ju för deras eget bästa, det gör att man står ut...=)
Ja vi hade nog tänkt fika där.. det tror jag var planen i alla fall!! =)
Ja vill oxå ha regn nu, är nog första (och eventuellt sista) gången jag längtar efter regnet...=)
Pruttiluskan! Klart att du får följa med!! =) Välkommen!! Min stora tjej är 21 månader nu i mars, det blir kul att träffa någon "jämngammal"...=)
Hihi, den tanken har aldrig slagit mig, att ta tåget..=)
Vi tar bilen, men då ses vi imorgon runt 15 då??
Vad roligt!! =) Ska se om mina vänninor följer med, har inte pratat med dem än.. men i vilket fall så kommer jag o mina två små underverk imorgon! =) Ska bli kul!
Hihi, ja vi kan ju missa varandra, fast vi ser nog alla lite vilsna/letande ut så det ska nog gå bra, vi har en knallröd syskonvagn så vi är svåra att missa.. dock ser den kanske mest svart ut just nu då både liggdel o åkpåse är svarta..hm.. vi hittar nog varandra! Ja, utanför cafeet sa vi väl? Bäst plats för vagnar! =)
Halloj! =) Jag hade trevligt i alla fall..=) Det slutade med att vi gick till lekborgen så de små fick leka lite..=) Billigare kaffe där oxå..=) Fast liiiite trångt med vagnarna.. ;) Fast det gick bra! =) Vi får väl boka in nästa träff tycker jag, lekborgen är ju ett bra alternativ för oss med lite "större" barn..=) Fast om man inte måste ha med sig vagnen kan det ju vara smart att lämna den hemma...=) Ja kanske bara kan ta med liggdelen, lilleman sover fortfarande så mycket! =)
Oj vad himla typiskt med tvättmaskinen!! =( Hoppas det löste sig!! =)
Mm, Gabriella fick oxå lite mat o sen bums i säng.. hon var så trött..=)
Ja men visst får vi boka in en ny träff.. när vill ni andra?
Ja funderar på om man kanske skulle ses på öppna förskolan istället? Eller tycker ni jag är tråkig då? Känns mycket lättare för oss med vagn, lekborgen är så himla trångt!! =(
Det på kristineberg är ju stort o bra?!
Vi kan vilken dag som helst nästa vecka förutom fredag! =)