• Theres

Mammor i Borås

Torsdag går bra för mig!! =) Hm, min stora tjej behöver sova middag o då är vi gärna hemma, så antingen tidigt, typ 10, eller efter 14.30..=)
    Vilket som för mig! =)

• Theres

Hihi...:) skönt att höra att inte bara jag är velig...:) Kan vi ta förmiddagen känns det lättare för mig! :) Tar med mig en kompis med en liten 1-åring oxå! :) Roligt om vi blir några stycken! :) Ska vi säga 10 på fiket i knalleland då? Eller ja, strax efter?

• Theres

Hm, kan vi inte vänta med o bestämma tid då? Tills typ tisdag, han kanske har ändrat sitt sovschema igen då?

Tar helst förmiddagen men om han fortfarande äter mycket på natten i veckan så går det bra på eftermiddagen med! =)

Låter det som en plan eller vill ni gärna bestämma eftermiddagen redan nu?

• Theres

Hej Ankiii vad roligt att du vill göra oss sällskap! Känner mig helt plötsligt lite gammal, har för mig att många av er är runt 20, hihi, brukar alltid vara ja som e ung mamma annars...=) Förstår att det är mycket o stå i med 1 års kalas! =) Det är himla mysigt!! =)

Men eftersom det kanske är lättare för alla på eftermiddagen, vet själv hur skönt det var att sova länge när man fick! Så tar vi kl 15 istället?! Blir det bra?

Kl 15 på Le Croissant som jag listat ut att det heter...=) Funkar det för oss alla? Ev tar ja med mig 2 tjejer med småbarn/bebisar.. =) Så har vi lite mer att välja på, alltså det kanske inte klickar mellan oss alla... man vet ju aldrig...=)

• Theres
    Rocktroll skrev 2010-02-22 21:04:20 följande:
    Du kan vara lugn Theres jag är nog äldst här ..fyller 26 i sommar men de flesta brukar visserligen gissa på att jag är betydligt yngre
    Hihi, men vad skönt, då är vi två gamlingar då...=) Ja fyller 25 i maj! =)
  • Theres

Jaha, mycket folk sa du, men vilken tid då? Folk jobbar förhoppningsvis på torsdag så vi får plats...=) Annars får vi väl knö ihop oss eller vänta tills det finns plats...=) Ja, hur ska vi känna igen varandra? Hm, på vagnarna är nog en bra idé...=) Ja har en knallröd syskonvagn med svart liggdel till lilleman o svart åkpåse till stora tjejen! =) Vi är nog svåra att missa tror ja..=) Det känns så ibland i alla fall..=)

• Theres

Ja men det låter som en bra idé! =) Om mina vänner följer med har en av dem också en sån vagn som du tror ja..=) svart crescent med röda kanter! =)

• Theres

Ja torsdag har jag med fattat...=) Dock ser det ut som att vi tyvärr får lämna återbud, stora tjejen hade 39,7 i temp nyss.. får avvakta men har hon feber inmorgon oxå så kommer inte vi på torsdag tyvärr...=(

• Theres

Måste hålla med om att bollhav är lyckat!!! =) Vår tjej fick det på sin 1 års dag och hon leker fortfarande med alla bollar! Dock har vi plockat undan tältet som hon hade dem i, men ibland så åker det fram o då leker hon rövare där inne hur länge som helst!! =)

Vi kan inte imorgon tyvärr, lillan har fortfarande feber, är superförkyld...=( Men febern är inte så hög i dag i alla fall!! =)

Ska vi boka in en träff nästa vecka då istället för det verkar inte som att det är så många som kan imorgon?!

• Theres

Nej jag tror inte det heller..=P Tyvärr...=(

Lillan är fortfarande sjuk här..=( Hostar så himla mkt så det gör ont i en!! =( Hoppas hon blir frisk snart!!

Men vi kan ju boka in en ny dejt? Tycker ni det passar nu i veckan eller ska vi vänta till veckan efter?

Svar på tråden Mammor i Borås