Inlägg från: kulan2010 |Visa alla inlägg
  • kulan2010

Vecka 32, ingen gravid mage. :(

Jag har en mage men den är dock pytteliten. Tänkte inte själv på det förrens folk började kommentera det. Alla påpelar hur liten den är, dom flesta blir helt chockade. Det är klart att man blir ledsen, jag känner mest att det kanske är något fel när man inte är stor och rund som "man ska vara" när man är gravid.

Har skämtat med min sambo att jag nog inte kommer bli insläppt på förlossningen om 3 veckor för dom kommer aldrig att tro att jag är gravid

• kulan2010
    Gumman1980 skrev 2010-01-26 18:36:54 följande:
    Hej!De är aboslut inte kul när folk kommer med kommentarer hela tiden. :(Blir nog samma sak för mig, de konstiga är att sfmåtet ökar varje gång men de syns inte på magen.Konstigt!Lycka till med allt!
    Jag ligger i den övre kurvan vad gäller sfmått och det syns inte kan jag säga. Däremot är bebisen något liten fick vi veta på tillväxt ultraljud. Så nu känns det extra känsligt när folk klampar på med sina kommentarer.
    En kompis var här efter jul och pratade på om förlossningen osv, och hon kläcker ur sig "inte kommer du få någon jättebebis inte". Det var inte direkt otrevligt men det kändes som att få ett glas kallvatten kastat i ansiktet.
Svar på tråden Vecka 32, ingen gravid mage. :(