Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Tack fina ni för stöttningen =) Det värmer verkligen ska ni veta!
Vanligtvis är jag en liten, vass tjej med massor av skinn på näsan. Visar sällan känslor ut och väldigt företagsam med bra självförtroende. Men i det här runt barnlösheten är det helt tvärt om, jag känner mig totalt värdelös som inte presterar och skam och bitterheten ligger runt hörnet varje dag.
Jag vill väldigt mycket i livet och kämpat och jobbat mig dit jag vill, men i det här spelar det ingen roll hur mycket jag än vill, kämpar och jobbar hårdare så går det inte. Tror mycket av min frustration ligger där.
Idag är jag ledsen, riktigt ledsen och jag låter mig ha sådana dagar. Lite tufft bara att klistra tillbaka fasaden när jag hör att nån närmar sig kontoret eller att telefonen ringer. Jag jobbar bara med män och styr över de så det funkar inte att lipa i ett hörn direkt =)
Jag vill så gärna veta nu vad som är fel så vi vet om chansen finns att bara en spolning kan ge goda chanser eller om det är IVF som gäller direkt.
I övrigt så har en massa lamm kommit, och det är så himla mysigt =) så det finns glädjeämnen i livet också, Jag har en fantastik man, fina djur och en hund som tränings och tävlingsmässigt är något utöver det vanliga =) Försöker hitta det positiva i livet ändå!