Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Hej
Jag har skrivit här förut om mitt x i februari 2010.. jag fick operera bort vänster äggledare och nu ska vi snart försöka bli gravida igen.. är SÅÅÅ nervös att det ska hända igen :(
Hej
Jag har skrivit här förut om mitt x i februari 2010.. jag fick operera bort vänster äggledare och nu ska vi snart försöka bli gravida igen.. är SÅÅÅ nervös att det ska hända igen :(
Jag hade ÄL igår eller 1-2 dagar sen och idag tycker jag mig känna symptom på x igen.. speciellt att det strålar ut konstig smärta i benet.. SUCK! nu känner jag mig HELT SÄKERT på att det kommer hända igen.. har någon av er varit med om att behöva operera bort båda äggledarna? känner mig heldeppig..
Någon av er som vet när man med VUL kan se var ett foster sitter? eller om man kan se det tidigt på något annat sätt?
Gott nytt år på er!!
Godmorgon :)
Jag plussade precis!!! vårt första försök efter x Jag har BIM om 2 dagar dvs. på torsdag. Och nu är jag förståss livrädd för ett nytt X. Det känns som att jag ska få det för det ilar, sticker och drar bara på höger sida där jag har kvar min äggledare.. Men visst är det väl så att om man får + tidigare så är det större chans att det inte är ett X? När jag hade x så visade det negativt länge även efter BIM.. Jag är nog mer rädd för ett nytt x än vad jag är glad för graviditeten,..
Kram på er tjejer
Positivt men lite svagt BIM-2 och mycket starkare positivt BIM+1 är det ett tecken på en vanlig graviditet eller kan det blir så vid x också??