SamEli skrev 2010-01-27 21:57:34 följande:
Åh nej Frikadellen! Jag blir så ledsen när jag läser vad som hänt dig, igen! Måste säga att du verkar väldigt lugn och sansad. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska säga...Men sålänge de inte hittar nåt i äggledaren så låt dom inte få ta bort den! Jag hade velat vara absolut säker på att det verkligen är ett X innan dom gör nåt ingrepp. Lycka till imorgon. Tänker på dig, Kramar!
Tack!
Om en kvart skall jag ringa och få veta provsvar. Jag skulle ringa mellan kl 14-15 och jag kommer vara på telefonen prick 14...
Har inte blödit mera nu, så nu börjar jag i mitt dumma huvud hoppas på annat vilket är URDUMT! Bäst är bara att få opereras och marsch pankaka till ivf. Jag tror vi har goda chanser, blev ju gravid första gången båda gånger även om det verkar som att ägget inte hittar rätt... Det som är bra är ju att jag kan rutinen nu, och förhoppningsvis hinner de rädda äggledaren. Men jag kommer ju så kalrt gå vidare till ivf oavsett, om äggledaren finns kvar kanske den kan stå till tjänst till nästa barn. Jag är rätt så hoppfull faktiskt.
Känner nu att det var bra att jag var så "negativ" förra gången. Jag ställde in mig på ivf och läste mängder om det, nu känns det som jag började bearbeta det hela redan i somras och att detta som hände rnu bara är en etapp på vägen mot målet.
Jag uppdaterar när jag vet mer...