Nä vad tråkigt att höra Pelle.... Hoppades ju på att ni redan var i Uppsala allihopa!! Vilken mardröm, lider sååå med er.
Håller mina tummar att det löser sig på ngt sätt så ni får komma till samma ställe.
Lilla pyret, jag tycker att du ska försöka känna efter själv när ditt barn är moget för smakisar. Alla barn är olika! Prova dig fram lite försiktigt. Det tog lång tid innan jag tyckte att vår dotter var mogen, kändes även knasigt att börja med smakisar innan hon lärt sig sitta vilket hon gjorde på sin 1 års dag (8 mån korr). Sen kämpade vi läääänge innan det släppte med maten, det är inte förräns nu hon faktiskt börjat äta ok (1 år o 5 mån korr). Hoppas det går bra, lycka till!!!
Tänkte även höra med er härinne hur era barns språkutveckling varit? Jag tycker det går sååååå långsamt för vår dotter. Hon kan bara säga ett fåtal ord ( att (katt) il (bil) mamma, pappa, titta, anka) men förstår ju massor av det man säger till henne. Vi pratar så mycket med henne och läser för henne men hon babblar på sitt eget lilla språk...
Har någon här träffat logoped?