För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2
Fram tills dess ska jag försöka njuta så mycket som möjligt! Gravid kan jag iaf bli och skulle denna gången gå åt helvete så är det tredje gången gilt ! :D
Vet någon någon bra affär där man kan handla fina och sköna mammakläder? Tyckte inte HM hade så mycket..
Måste bara få fråga, om man gjort en tråd men man vill ta bort den eller ändra hur fan gör man då?
Jag fick en tid för RUL den 17/3 ! Det är om lite mer än två veckor :S Är skit nervöst att det inte ska ha hänt ngt sen VULet ..
Hoppas ni håller tummarna för mig den dagen :)
Håll tummarna för mig imorgon! Ska på UL. Är hur nervös som helst ..
Tack för alla tummarna! Bebisen hade växt till sig till hela 6-11 cm beroende på hur man mätte och jag är 12 fullgångna veckor! :) Nu såg man vad det var. Och den levde så klart! Såå sööt. Ska lägga upp bild så fort jag får upp den i datorn!
Vet någon hur man lägger ut bilden här direkt i tråden?
Annars finns bilden i mitt galleri!
Jag äör ju i vecka 13 nu.. Nu idag har det stuckit till/ilat som tusan nedanför naveln, mest då jag är uppe och rör på mig. Hoppas inte det är någon fara!
Lät min mamma till sjuksköterska höra med deras barnmorska på Vårdcentralen och hon sa att det jag känner är helt normalt. Men att kissblåsan kan vara irriterad om jag suttit kallt osv.. jag skulle vila och dricka tranbärsjuice så vi får se :) Gör ju inte konstant ont så tror inte det är någon fara! :)
Någon av er som har/haft mycket huvudvärk under era graviditeter och som aldrig annars brukar ha huvudvärk?
ÄR DET NÅGON MER SOM HAR ELLER HAR HAFT KONSTANT HUVUDVÄRK? Har aldrig huvudvärk annars och börjar bli orolig att jag har en hjärntumör eller ngt..
Håll tummarna för mig idag, ska på RUL!
Ska till BM på tisdag. Ta lite prover.. är så fruktansvärt trött, har huvudvärk, kan inte koncentrera mig på jobbet och arbetsgivaren kommer snart börja klaga om jag har fler sjukanmälningar :/ Vet ni vad som krävs för att få bli sjukskriven ett par veckor tills man kanske har mer ork?
Någon som fått lyssna på hjärtljud och förstår sig på ngt? Hon sa bara 133 :P
Är i v 20. Någon som vet ngt om pojke/flicka med hjärtljud och så?