Sussna skrev 2010-06-17 15:11:03 följande:
Nyss hemkommen från bm igen,inget roligt besök denna gång tycker ja. Sf måttet stod still på 28 som sist,men ja hade gått upp ett kg sen sista besöket så de va ju bra...hon kände att lillen låg långt ner fortfarande så de kan ju va en orsak att de inte ha ökat,men hon tyckte att de nog skulle ha gjort det lite ändå: Så nu blir det nytt UL nästa torsdag igen...de var ju bara för en vecka sen ja var på ett,och då såg ju allt bra ut enligt läkaren...så de är de som håller min oro i schack lite iaf,men inte helt och fullt!
Annars verka allt vara bra hb 134 och hjärtat slog i143,starkt och fint.
Förstår att det känns oroligt! Om du var på UL för en vecka sedan och läkaren då sa att allt såg bra ut borde det ju inte kunna vara någon jättefara på färden
Jag håller alla tummar och tår för att allt kommer att se bra ut vid nästa UL också! En vän till mig hade också ett SF-mått som stod still när hon väntade sin dotter, det var aldrig något akut men de fick plocka ut lilltjejen lite tidigare än planerat eftersom hon inte riktigt växte som hon skulle.Så självfallet är det bra att kolla upp det hela, för då kan ju alltid något göras om det visar sig att allt inte är som det ska. Idag är lilltjejen 2år och en sprudlande energiknippe som skrattar och pratar sig fram i tillvaron. Men som skrivet; jag hoppas verkligen att ditt stillastående SF-mått beror på att lillen ligger långt ner! Kramar
Ecorelle skrev 2010-06-16 18:32:15 följande:
Men det låter ju som att lillungen snart kommer,
. Och ja, vad säger man när man får en bil mer än tack?
Ja, tack är ett väldigt bra ord..många tack blev det
Viktoria5 skrev 2010-06-16 22:06:25 följande:
Anelan: Bf idag, så spännande! Själv har jag 10 dagar kvar men känner igen det med tröttheten. Tråkigt att bli trött så fort. Förverkar har jag dock inga så knodden trivs nog rätt bra där inne och kommer säker stanna kvar ett bra tag till därinne...
Hoppas att du inte behöver vänta alltför länge innan du får träffa knodden din!
The Kittycats skrev 2010-06-17 13:41:13 följande:
Verkligen superfin mage!
Och du ser fortf så vältränad ut (avis
)
Nej jag håller med Ecorelle, vad mer kan man säga än tack för bilen. Vilken otroligt fin och generös present
Ni (din sambo om du inte orkar) kanske kan baka något som tack?
Hoppas ni får träffa mini snart!
Tack!
Trevligt att se vältränad ut, speciellt nu då jag knappt rört på mig det sista och samlat på mig en hel del vatten
. Förutom en hel drös med tack bjöd jag på hemmagjord lakritssemifreddo och citron och maräng glass. Mumma! Ja, nu hoppas vi otåligt på att snart få träffa liten! I onsdags fick jag en liten blödning (tror att det kan ha varit slemproppen som släppte) och sedan dess har förvärkarna ändrats lite i karaktär. Det har inte blivit så mycket sova de sista två nätterna trots alvedon och vetekudde. Men på morgonkvisten avtar de, så det är bara att fortsätta att vänta och längta