Inlägg från: MrsCharlotte |Visa alla inlägg
  • MrsCharlotte

För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2

Tjohooo! Imorse när jag vaknade så hade livmodern lagt sig som en stor hård kula på magen, jag kunde känna livmodern med handen jättetydligt och toppen är nu precis vid naveln  Så nu har jag fått bekräftelse på att den växer. OCH jag kände lite sprattel också hihi 
  • MrsCharlotte

NU äntligen har jag tagit magbild och lagt in i galleriet i mappen "Magen med Bus" Försökte kopiera in den i en annan tråd men eftersom jag tagit en "avlång" bild så verkar det som om fl skär bort övre och under delen av bilden för att den ska passa in i nåt standardmått. Så ni får gå in och kolla i galleriet istället

• MrsCharlotte
    bumbi 84 skrev 2010-01-24 13:25:35 följande:
    fin fin mage om du kopierar den när den är stor tror jag det går
    Men jag försökte det men det gick inte, om jag högerklickar så finns det inte med "kopiera" i listan.. jättekonstigt...
  • MrsCharlotte
    Fru Landström skrev 2010-01-24 12:27:20 följande:
    MissCharlottes: Läste i din blogg att du var på jakt efter större tunikor som döljer magen. Har Köpt tunikor på Ginatricot som är riktigt bra på detta. Dom är lite små i storlekarna så man kan få köpa en storlek större om man inte är van att handla från ginatricot. 
    Aha ja men då ska jag försöka hitta en Gina-affär nånstans i närheten (bor ju på landet så det finns inte så mkt butiker här hehe). 
    Ska även kolla på Erikshjälpen och Röda korset, där kan man hitta mammakläder i väldigt bra kvalitet om man har tur. Bättre att köpa en mammaklänning där för 50kr än på t.ex. laredoute för 500
  • MrsCharlotte
    bumbi 84 skrev 2010-01-24 13:32:25 följande:
    nä ibland får man högerklicka flera ggr för att det ska gå! men går fint att titta i galleriet me
    Hm ja jag får försöka igen
  • MrsCharlotte
    bumbi 84 skrev 2010-01-24 13:32:25 följande:
    nä ibland får man högerklicka flera ggr för att det ska gå! men går fint att titta i galleriet me
    Ja nu fick jag upp "kopiera" i listan men den är ju gråfärgad så man kan inte trycka på den liksom, om du förstår vad jag menar
  • MrsCharlotte
    bumbi 84 skrev 2010-01-24 14:04:49 följande:
    det är nog inte meningen att du ska lägga in nån bild
    Nä det verkar nästan så Men man kan ju lika gärna kolla i galleriet
  • MrsCharlotte

Detta är ju verkligen skumt... under graviditetsfliken kan man ju lägga in kommentarer och bilder för varje vecka, och DÄR ser man minsann hela magbilden när jag la upp den där... knepigt det där...

• MrsCharlotte
    Gersemi skrev 2010-01-24 15:00:44 följande:
    För kopiering, testa kortkommandot ctrl+c och för att klistra in crtl+v. 
    Nä jag testade det också, funkade inte {#lang_emotions_frown}
Svar på tråden För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2