Inlägg från: emeloi |Visa alla inlägg
  • emeloi

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Bf +5

• emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-07 10:41:07 följande:

Inga känningar? Ingen slempropp?

BF-5 i dag.

Inte en endaste liten känning av att jag ska föda barn! Det är precis som att den har bestämt sig för att helt enkelt bara ligga kvar därinne!
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-07 11:26:56 följande:

Åh fy :/ Jag har en vän som är på bf+13 i dag, trots hinnsvepning! Hon blir igångsatt i helgen om det inte har satt igång då. Jag lider verkligen med henne, jag skulle nog typ dö av leda.

Jag har igångsättning bokad den 17, men så länge tror jag inte att den slöar kvar i magen.. Jag fortsätter att baka för fullt
  • emeloi
    Mamma till prinsessor skrev 2015-10-08 06:03:04 följande:

Vila, ladda upp med allt bra och älska fantastiskt med din man så händer det nog något sen ???? Dom säger att något ämne i mannens sperimer kan sätta i gång förlossningen.

Lycka till

Tack för pepp, men för att sexgrejen ska ha nån slags effekt behövdes tydligen sex ev. dygnet runt och då kollade jag på sambon och sa "du, vi får nog vänta på bebisen iallafall" :-P faktum är att även om vi längtar otroligt mycket efter att få träffa vår lilla älskling så tänker vi att den kommer när den kommer.. Jag hittar på så mycket att göra att vissa dagar har jag inte ens tid att föda barn, då tänker jag att den säkert kommer, den är så busig att den säkert väntar tills det passar som sämst :-P bf+6 idag
  • emeloi
    Mamma till prinsessor skrev 2015-10-09 21:19:01 följande:

Så klokt av dig ?????? Lycka till!

Den 9/10 kl 11.58 kom vår älskade lilla prinsessa Molly allt gick jättebra och alla mår finfint
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?