Hur många dagar har ni kvar till BF?
Det är säkerligen väldigt mysigt där inne! Varmt och ombonat :) Hoppas det blir bebis snaaaart!
Det är säkerligen väldigt mysigt där inne! Varmt och ombonat :) Hoppas det blir bebis snaaaart!
Bf+1 idag.. Bebisen myser vidare i magen
Jahopp bf+2
Bf+3 idag.. Vore spännande om det ville sätta igång snart :-P
Ja, kom igen nu bebisen!
Exakt en vecka kvar här. VARFÖR TAR DET ALDRIG SLUT?! Det är verkligen så som de säger, den sista månaden är den längsta tiden under hela graviditeten!
Jag tycker att hela graviditeten gick fort, fram till vecka 37 nån gång. Där stannade tiden känns det som :P
Ja, jag mår bra annars (egentligen), känner bara att det är ett gnällande utan slut nu :P Och så fort jag nämner sammandragning eller säger aj så får min sambo hjärtat i halsgropen och gör sig nästan redo att åka till förlossningen. Hur mår du nu? Är det inte extremt jobbigt?
Aha. Jag å andra sidan FICK foglossning när bebis fixerade sig -_-
Kan man lugnt säga. Men samtidigt, jag har sluppit undan foglossningen under hela graviditeten, så på slutet ska det väl vara lite värre :P
Bf+4
Får verkligen hoppas det! Många bebisar verkar ju förstå att det är på gång och kommer ut dagen innan planerad igångsättning.
Vi har badkar, vilket har varit lite av en livräddare under graviditeten. Det är så otroligt skönt att lägga sig i ett varmt bad efter en dag med ömmande kropp och dåligt humör!