Inlägg från: emeloi |Visa alla inlägg
  • emeloi

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Iowhannah skrev 2015-10-02 08:41:54 följande:

Det är säkerligen väldigt mysigt där inne! Varmt och ombonat :) Hoppas det blir bebis snaaaart!

Ja jag har nog boat ordning gött åt den därinne, om den bara ville komma ut och se hur fint vi boat åt den här ute :-P
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-05 09:36:42 följande:

Ja, kom igen nu bebisen!

Exakt en vecka kvar här. VARFÖR TAR DET ALDRIG SLUT?! Det är verkligen så som de säger, den sista månaden är den längsta tiden under hela graviditeten!

Haha.. Fast jag tycker egentligen att tiden går jättefort :-P hela graviditeten har gått jättefort tycker jag, men nu börjar jag bli jäkligt nyfiken på vem som stökar inne i magen mår du bra annars?
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-05 12:50:17 följande:

Jag tycker att hela graviditeten gick fort, fram till vecka 37 nån gång. Där stannade tiden känns det som :P

Ja, jag mår bra annars (egentligen), känner bara att det är ett gnällande utan slut nu :P Och så fort jag nämner sammandragning eller säger aj så får min sambo hjärtat i halsgropen och gör sig nästan redo att åka till förlossningen. Hur mår du nu? Är det inte extremt jobbigt?

Haha jag känner igen den oroliga sambon :-P så fort jag stånkar eller säger aj så blir han skitpeppad och tror att bebisen är på gång.. Jag mår rätt bra, är nog därför jag inte känner mer stress för att få ut bebisen.. Foglossningen gav med sig när bebisen fixerade sig och graviditetsdiabetesen har hållit sig perfekt
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-05 20:51:48 följande:

Aha. Jag å andra sidan FICK foglossning när bebis fixerade sig -_-

Nej fy vad träligt
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-06 09:18:26 följande:

Kan man lugnt säga. Men samtidigt, jag har sluppit undan foglossningen under hela graviditeten, så på slutet ska det väl vara lite värre :P

Det är nog en bra inställning ändå :-P jag känner mig bara otymplig.. Har tom svårt att komma in i duschen, vi har en väldigt liten öppning till duschkabinen och jag måste göra en slags sväng för att komma in :-P för att få tiden att gå så bakar jag alla sorts kakor jag kommer på.. Idag ska jag till bm och boka tid för igångsättning den 17.. Men jag tror den kommer innan dess iallafall
  • emeloi
    Iowhannah skrev 2015-10-06 18:03:37 följande:

Får verkligen hoppas det! Många bebisar verkar ju förstå att det är på gång och kommer ut dagen innan planerad igångsättning.

Vi har badkar, vilket har varit lite av en livräddare under graviditeten. Det är så otroligt skönt att lägga sig i ett varmt bad efter en dag med ömmande kropp och dåligt humör!

Åh det lät underbart med ett varmt bad!
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?