Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Hur många dagar har ni kvar till BF?

BF+2 och nu är det igång! En natt med världens mest spända och smärtande mage resulterade i teckenblödning och värkar. Om det här är min kropp som luras så blir jag förbannad! Förmodligen får vi träffa vår bebis i dag :D

• Iowhannah
    MissPin skrev 2015-10-14 08:19:36 följande:

Vad spännande! :D

Ja! Och läskigt! Jag menar, nästa gång jag går in genom dörren till lägenheten så kommer jag ha en liten bebis med mig :O Om jag inte blir hemskickad från förlossningen vill säga.
  • Iowhannah

I går kväll klockan 23:35 föddes en fantastiskt söt gosse på 4125 gram (de har inte mätt honom än)! Trots en jobbig förlossning så är både mamma och pappa överlyckliga! Bebisen hade dock svårt att syresätta sig och ligger för närvarande på Neo, men han mår bättre och bättre och vi hoppas på att få hämta upp honom till bb snart :)

• Iowhannah
    annelielind skrev 2015-10-15 15:59:06 följande:

Grattis till er. Hoppas han blir bra snabbt. Han va ju ganska stor. Så stora barn har jag aldrig fått haha.

Han är stor och, tro mig, det kändes! 55,5 cm lång också. En stabil grabb :)
  • Iowhannah
    Kia82 skrev 2018-06-12 18:00:04 följande:

3-8 dagar över så hoppas åtminstone på denna veckan.

Händer det nåt?
  • Iowhannah
    Kia82 skrev 2018-06-15 07:16:16 följande:

Det kom lite rosa slem med blodstrimmor i nu på morgonen och min rygg har gjort så fruktansvärt ont i ett par dagar nu så förhoppningsvis så är det på g.

Bf+3 idag.

Ja, hoppas! Du får gärna uppdatera här :)
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?