Inlägg från: Iowhannah |Visa alla inlägg
  • Iowhannah

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Blä, 20 dagar kvar. Vill bara ha det överstökat nu. Tre veckor är ju JÄTTELÅNG tid! Speciellt som jag fått alla möjliga besvär nu mot slutet. Först kom foglossningen (inte extrem, men den känns ibland), sen förvärkar sedan förra lördagen, häromdagen kom klåda över hela kroppen och i går verkar det som att jag drog på mig svamp eller nåt sånt kul. Ska till BM i dag och jag önskar innerligt att hon kan göra nåt. JAG VILL INTE MER! :( Samtidigt, det är nog bra att det är jobbigt mot slutet, då kanske risken för att man saknar det minskar.

• Iowhannah
    emeloi skrev 2015-09-25 07:51:49 följande:

Idag är det prick 1 vecka kvar

Ooh, spännande! Första? Några känningar än?
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-09-25 12:16:31 följande:

Ja jättespännande! det är första barnet för både mig och sambon så vi är lite nyfikna på vad som ska hända och hur det sätter igång :-P men jag har haft absolut noll känningar, misstänker att jag kommer gå över tiden

Och jag har över två veckor kvar och har haft känningar de senaste veckorna... Och BM säger bara att det inte tyder på att bebis kommer före bf.
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-09-28 20:03:34 följande:

4 dagar idag..

Segt?

Själv har jag 14 dagar till bf och det känns som en evighet! Hoppas bebis kommer tidigare!
  • Iowhannah
    Mijjan skrev 2015-10-01 08:25:29 följande:

Bf +1 idag. Suck..... börjar bli less att gå hemma :-P

Jag lider med dig! Den sista tiden är ju en evig väntan! Kan tänka mig att det är ännu värre om man måste gå över. Hoppas bebis tittar ut snart!
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-02 08:10:51 följande:

0 dagar! Inga känningar alls dock.. Bara en sprallig liten pruttunge som grejar omkring i magen och myser

Det är säkerligen väldigt mysigt där inne! Varmt och ombonat :) Hoppas det blir bebis snaaaart!
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-05 07:55:11 följande:

Bf+3 idag.. Vore spännande om det ville sätta igång snart :-P

Ja, kom igen nu bebisen!

Exakt en vecka kvar här. VARFÖR TAR DET ALDRIG SLUT?! Det är verkligen så som de säger, den sista månaden är den längsta tiden under hela graviditeten!
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2015-10-05 12:19:52 följande:

Haha.. Fast jag tycker egentligen att tiden går jättefort :-P hela graviditeten har gått jättefort tycker jag, men nu börjar jag bli jäkligt nyfiken på vem som stökar inne i magen mår du bra annars?

Jag tycker att hela graviditeten gick fort, fram till vecka 37 nån gång. Där stannade tiden känns det som :P

Ja, jag mår bra annars (egentligen), känner bara att det är ett gnällande utan slut nu :P Och så fort jag nämner sammandragning eller säger aj så får min sambo hjärtat i halsgropen och gör sig nästan redo att åka till förlossningen. Hur mår du nu? Är det inte extremt jobbigt?
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?