kalkprinsessan Äldre 3 Jun 21:49 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Gravidvecka 36 med magbilder både nu och från förra graviditen i samma vecka. Mina somrar som barn. Konsten att älska någon som precis kräkts ner hela ens säng. Min son, en riktig dockpappa! Överraskningskalaset som hette duga! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 7 Jun 22:10 #2496 Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad man sysselsätter man sig med på BB. Checkar in på BB. Gravidvecka 36 med magbilder både nu och från förra graviditen i samma vecka. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 8 Jun 20:06 #2507 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 37, redo för förlossningen! Rökning dödar, pyttsan! Jag älskar mamma. Vad sysselsätter man sig med på BB. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 12 Jun 18:01 #2586 Återställ Anmäl Du ogillar detta Nu är jag redo att föda (tror jag.....) Förlossningsrädsla till 1000!! I sal nr 2 på BB. Gravidvecka 37, redo för förlossningen! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 15 Jun 21:56 #2638 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 38 med magbilder såklart! En dag på akuten. Känner mig älskad. Nu är jag redo att föda (tror jag.....) Förlossningsrädsla till 1000!! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 17 Jun 22:46 #2671 Återställ Anmäl Du ogillar detta Trixar med packlista till BB. I förlossningsrummet nummer 12. Gravidvecka 38 med magbilder såklart! Nu är jag redo att föda (tror jag.....) Förlossningsrädsla till 1000!! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 21 Jun 20:31 #2721 Återställ Anmäl Du ogillar detta Fjärilar i magen och inte bara bebis. Bye bye slemmis!! Bröllop bröllop bröllop!! Vill inte vara gravid mer..... (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 26 Jun 13:14 #2766 Återställ Anmäl Du ogillar detta Välkommen till världen Lillebror!! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 1 Jul 14:40 #2842 Återställ Anmäl Du ogillar detta Lillebror fyller 1 vecka! Bajsmaskin i lyxförpackning. En vecka kvar till beräknad födsel.... Välkommen till världen Lillebror!! (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 7 Jul 07:34 #2912 Återställ Anmäl Du ogillar detta Får jag lov att presentera....... (Lillebrors namn) Beräknad födsel och en sväng till BB bla... Jag vill döööööö! (lite iaf) Välkommen till världen Lillebror!! (Bilder vid nästan alla inlägg.)