kalkprinsessan Äldre 12 May 10:56 13596 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta Vad har du bloggat om idag? Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder)
kalkprinsessan Äldre 15 May 17:01 #2108 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gullvivor i mängder. Vår med finaste vännerna. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? Oboy redan gravidvecka 33! (bilder) (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 16 May 11:53 #2117 Återställ Anmäl Du ogillar detta Två har blivit tre. Gullvivor i mängder. Om män skulle föda barn..... Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 17 May 11:57 #2141 Återställ Anmäl Du ogillar detta I betraktarens ögon... 50 dagar kvar tills Mini ska vräkas. Du platsar inte på Tofta strand! Två har blivit tre. Om män skulle föda barn..... Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 19 May 11:37 #2180 Återställ Anmäl Du ogillar detta Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 20 May 19:32 #2198 Återställ Anmäl Du ogillar detta GODIS! Forts: BB rum nummer 5. Säg något snällt. Ny adress: BB rum nummer 5. Max barnbokstips. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 23 May 21:46 #2234 Återställ Anmäl Du ogillar detta Hallon och maränger och värkar. Ännu en helg borta. Dagens tips. Gravidvecka 34 med magbilder. Gissa vad som gömmer sig i min mage?? (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 28 May 12:33 #2312 Återställ Anmäl Du ogillar detta Gravidvecka 35 med magbild. Hur dum får man lov att bli? JAG har en dejt! Lycka i köket. Älskade BB. DÄRFÖR ska ni rösta på SNOPP eller SNIPPA. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 31 May 19:12 #2361 Återställ Anmäl Du ogillar detta Överraskningskalaset som hette duga! Gravidvecka 35 med magbild. Lycka i köket. (Bilder vid nästan alla inlägg.)
kalkprinsessan Äldre 1 Jun 21:38 #2390 Återställ Anmäl Du ogillar detta Min son, en riktig dockpappa! Barnmottagningen och massor med regn.... Överraskningskalaset som hette duga! Gravidvecka 35 med magbild. Lycka i köket. (Bilder vid nästan alla inlägg.)