Gravida typ 1-diabetiker snackar vidare
Wille 2008 skrev 2010-02-24 16:20:56 följande:
Hej! Jag är ledsen...nästan på riktigt. Min bebis vill inte komma ut! Var på min tredje (!!!) överburenhetskoll idag och där gjordes hinnsvepning nummer 2 i hopp om att det sätter igång nåt. Öppen ca: 1,5-2 cm mjuk och inte så mycket av tappen kvar, men ändå ÄNDÅ ska bebis ligga kvar och gotta sig. I fredags när jag var på första kollen så tyckte ju den läkaren att jo, ja...men det kommer nog igång under helgen, så vi lämnade ju bort stora tjejen....i fredags!!!! Vet ni hur länge en gravid och hormonstinnt frustrerad gravid kvinna kan vara utan sin underbara 2 åring innan det liksom blir för mycket?! Det vet jag och den gränsen är nådd nu! Buhuuuu vad synd det är om mej ellerhur Fick tid för igångsättning på fredag morgon och det är nåt jag verkligen INTE ser fram emot. Solskenshistorier tas gärna emot...om det nu finns såna med igångsättningar (förutom Fridlysts ) Förlåt att jag också lastar på allt på er flickor, men min semesterfirande mans öron verkar omåttligt fulla vid det här laget.... Kramar till er som orkar lyssna/läsa och förstå