Gravida typ 1-diabetiker snackar vidare
Ebyl: Den ser fortfarande jätte jämn och fin ut :) Snyggt golv också! haha vi har likadant i kök och hallen :)
Ebyl: Den ser fortfarande jätte jämn och fin ut :) Snyggt golv också! haha vi har likadant i kök och hallen :)
Dragoness! Men gud, grattis! Haha, det verkar som om det blivit något "genetiskt inne" att diabetiker får tvillningar i år :)
Behnda: Haha, jag sa faktiskt inte att jag skulle handla glass, sa att det kommit upp "något" så jag var tvungen att åka och handla på direkten, hahaha och det var ju sant på sitt sätt :)
Nej jag kan inte se de, minns bara att min dator också strulade i början, men tror det var för att jag glömde fylla i någon av uppgifterna :(
Jag vet :( Jag har varit på åhlens och köpt mig ett par rosa luddiga tofflor att traska runt i!
Anjasmamma:
Men stora tjejen hade jag nästan full mens! Och du har rätt i att det där med MA känns! Så det är säkert inge fara! :)
Masarin: Stort grattis! Vad härligt för er! :)
Vilken alla hjärtans dag idag:) Har varit ute i skogen och åkt pulka under förmiddagen här, sen in i värmen och värmt oss med oboy och sen kylt tungan med lite sandwich glass:)
Hoppas ni alla för en trevlig <3-dag :)
Anjasmamma:
Håller tummar och tår här för er!
blehnda! Kan bara stötta dig genom att påpeka att det inte är sååå högt! Och gå upp i vikt det har många av oss här gjort också! Du är fin, och bebisen mår bra, det är det viktiga!
Massa stötte kramar!