Wille 2008:
Haha, jadu, det undrade jag med, men det är ju antagligen en blandning av att min livmoder redan är stor som på en färdig gången graviditet, samt för mycket fostervatten, samt stor bebis, samt klyddiga värden! Kan ju eventuellt dröja någon vecka till om tillväxt på mig och foster avtar, men det har de ju väntat på under 8 veckor nu, så den % chansen är ju inte jätte stor, som sagt, det blir absolut senast i vecka 36, så då är det ju nästan fem veckor kvar, man kan ju alltid hoppas, samtidigt säger de att den är utom risk då, så då får man ju lita lite på de! :)
Vilket datum är det sagt att du ska få? de sa någon gång mellan 4-18 mars på mig nu, så kunde jag se fram emot att bli mamma till en ny mini-me :)
Vilda Tigern & Ulli 32
Tack för att ni stöttar så bra, ännu lättare att se saker ljust då :)
Är det någon annan här som lider av karpaltunnelsyndrom?
Jag kan inte öppna flaskor längre eller bre smörgåsar, har så in i tusans ont, inget att göra säger läkaren.
Kortisonsprutor blir inte aktuellt förrän efter graviditeten, och skenor tar för lång tid att fixa genom sjukgymnast osv... Var och kollade efter egna idag, men de gick på en 1000 lapp. Känns surt att köpa för så mycket pengar när man känner att det är så mycket man vill ha till den lilla... Men samtidigt hade det varit skönt att få sova en natt...