Gravida typ 1-diabetiker snackar vidare
Jordan- Vad skont att allt ar bra med bebisen! 4.5 kilo ar val ingenting! Jag har gatt upp mycket mer men har faktiskt inte blivit vagd nu pa ett tag. Jag at minimalt och tranade massor innan jag blev gravid och under graviditeten har jag atit mer normalt och inte tranat bara gatt langpromenader mm Kanner mig dock inte tjock utan bara gravid och mamma kladerna jag kopte i borjan passar fortfarande sa jag har nog inte gatt upp sa mycket anda.
Minifer - vad skont att du inte behover sa mycket insulin! Jag tar dubbelt sa mycket snabbverkande infor varje maltid nu men ungefar samma till natten kanske 2 enheter mer.
na96gen - Clementin grejen verkar inte sarskilt vetenskaplig! Haller med dig, den tror jag inte heller pa!
Johjo - vad bra att dina egendesignade blodsockerpapper fungerar! DEt blir mycket testande.....kommer att kannas konstigt att inte ta sa manga efter lillen ar fodd tror jag!
Sitter har och funderar pa att baka lussebullar och knack...inte speciellt diabetikervanligt men jag har faktiskt alla ingredienser jag behover, var pa svenska kyrkans julmarknad har i London och handlade saffran (vill ju att den ska vara mald inte stran som de saljer har), farsk jast, knackformar och sirap! Vad sugen jag blev pa just knack....