Skogsrå
Nej, va jag vet finns det ingen. Kanske är det dags att starta en ny, för det har ju varit många aktiva i den här tråden de sista månaderna. De följer säkert efter till en kläckta-tråd om du fixar en.
Skrutt
Jamen visst handlar det till stor del om hur man själv ser ut i kroppen som förälder då det kommer till hur stora barnen i magen är. Jag har talat med människor (inte här inne dock) som varit såååå oroliga över en siffra på + eller - 10 % vid ett TUL, vilket jag tycker är rent löjligt. Klart inte alla barn är lika stora. Jag håller tummarna för att trenden för din inneboende inte håller i sig utan att siffran stagnerar, dock. Det finns ju ändå en gräns för då barnet känns som att det har vuxit FÖR mkt.
Jag skulle lätt kunna gå i ide i fem veckor nu, och inte komma fram förrän det är påsklov och jag slutar jobba. Fattar inte hur jag ska hitta orken, men just nu handlar det mkt om att jag är vrålförkyld. Jag sover dåligt och har seeeega mornar, men sedan piggnar jag till på dagen, tack och lov.