Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
God Morgon !
Härligt att läsa vad du skriver Hjärtfröken, känner ett lugn inombords när jag läser.
Jag känner också igen kriget som allt som oftast pågår inom mig, men känner att jag likt dig har hittat en form som får mig att oftast må bra.
Man måste ju ta det där valet om att fortsätta leva och då med livskvalite o inte på halvfart.
Jag är helt övertygad om att jag kommer att få leva med mina extraslag livet ut i en eller annan form, just nu försöker man bara att acceptera detta och göra valet.
Har nu haft flera fina dagar utan några känningar alls, men sovit pissigt i natt o då får jag känningar direkt (inte mycket men lite)
Lever denna veckan med en pressad situation på jobbet o e förvånad över att jag fortfarande håller mig lugn (kanske ska tacka stressgard ändå).. Ska läsa till ekonomiassisten till hösten o vill hitta en kombination som funkar med mitt jobb, men min arbetsgivare är inte så sammarbetsvillig o hotar men att ta ifrån mig arbetsuppgifter som ligger mig varmt om hjärtat.
Men jag står på mig o kommer faktiskt vara egoistisk o säja upp mig om så blir fallet, kan då istället plugga på heltid o bli klar fortare.
Ska få besked i em.
Hjärtfröken:
Äter du fortfarande stressgard, o hur länge tänker du hålla på ?
När du skriver att du har bra perioder, innebär det då INGA extraslag eller bara att de är betydligt mindre i mängd ?
Lilla Pinglan:
Håller tummar o tår för dig.
Hör av dig så fort du har möjlighet.
Kram på er !