Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
Jag hoppar in mitt i denna länk om det är ok...
Är så glad att jag har hittat er alla..(fast självklart inte att ni har dessa bekymmer)
Jag känner igen mig hos de flesta av er och är gärna med i denna tråd för att få råd och pepping och även ge råd och pepping.
har lev med extra slag i 15 år men helt hysteriskt sista 1,5 åren. Har legat inne på Varbergs sjukhus 2 ggr den senaste månaden för ves och sves och total oregelbunden hjärtrytmen i flera dygn. Inget farligt enl läkaren men väldigt mkt.
Har jättesvårt att fatta att detta inte är farligt men nu har jag pratat med 3 st olika hjärtläkare på sjukhus och de har gjort massa undersökningar så jag försöker ta till mig det. Jag ska få fler undersökningar inom kort och det känns skönt.
Det är så hemskt när extra slagen bara dyker upp helt plötsligt och man blir så ledsen då. För att sen må skitbra när man har lugna perioder.
Just nu har jag ganska lugn period men ikväll kommer det väldigt oregelbundet och knepigt ett par ggr i timmen. De slår i otakt ett per 5 slag för att sen så normalt igen. Jag blir så rädd att det ska bli som när jag låg inne...
Ska in på magnetröntgen på torsdag, ska bli skönt för att se så det inte är något medicinskt fel.
Sköt om er och god kväll.