svensk mamma i australien?
Hej alla mammor (och pappor saklart)!

Hej alla mammor (och pappor saklart)!
Hallo Dar!!
(Ursakta mitt sena svar, glomt att checka vad som hander har pa familjeliv!)
Swedish down Under.... Det har kanske later konstigt for dig men jag vet en Hollandsk tjej som bor i Burleigh med sin pojkvan och 7 veckor gammal bebis. Hon skulle vilja traffa andra mammor om du fort e intreserad. Jag Skulle kunns lamna ditt telefon till henne om du vill.
Annars kanske vi kan motas upp nar vi aker forbi Guldkusten nan gang eller om ni kommer till Byron nan dag!!!?
Jess...kul att det finns sa manga svenskar omkring som man inte alls vet. vi borde traffas nan gang om vi andan har vagarna forbi varandra! Har I Byron finns det ganska manga svenskar som jag umgas med varav 2 med barn.
4 barn....wow kul och Grattis till nykommlingen. hur lange har du bott i Yamba??
Vore kul att ses om vi andan har vagarna forbi varandra liksom....
=)
Hej!
Jatte Bra!
Jag har gett ditt teleph till JO som hon heter sa hon ringer nog dig snart. Hon Undrade vad du hette men jag visste inte....?
Vi hade tankt att aka till Guldkusten denna helghen till Quiksilver sa om du oxa ska dit sa kan vi oxa ses...vore jatte kul nar vi andan e dar!!!
ha det bra
Hej!
jag vantar med iver pa att hollandskan ska ringa...
Hallo,
Har Jo inte ringt an?
Ar din Familj fortfarande Har?
Vi ska namligen upp Till Rainbow bay Im Fredag till Lordag ( hoppas pa att finalen e da). Det vore kul att traffas om du kan!!!!
Kram
Hej!
Hej,
Fick du mitt Sms?
Hade vart kul att traffas nar vi andan var uppe o bodde pa Rainbow beach (snapper eller ja Collangatta) dar Quiksilver Pro holls och besokte andra vanner ett par dagar. Next time. Synd Jo inte hAR hort av sig. Hur gar det med din Dotter Poppy??
Min lille krabat fyller 7manader idag och han alar sig omkring overallt nu=) Busy men kul!!!
Kram
Nu vet jag varfor JO (och jag) inte har fatt tag i dig. det fattas siffror i det numret du skrev har!! om du fort vill sa skriv det igen, ok.
Hoppas att allt e bra med er och att du inte saknar din familj alltfor mycket.
Du far ju alltit hora av dig till mig om du vill snacka svenska
kram
Hej!