fraz skrev 2010-02-18 14:38:33 följande:
Jaha, då har även jag hittat hit. Blev tipsad om denna tråden och forumet av en bekant. Har halkat in på furumet några gånger när man googlat men alldrig fattat var de varit... Men nu e jag här och kanske kan man hitta lite info och få spännande läsning.Hursom nu är jag här som sagt och jag bor i Ingared´s city ha ha!..Köpte hus här för ca 2årsedan och flyttade in sommaren -08 efter att ha renoverat nästan hela insidan, nu är det bara utsidan kvar..Bor här med min sambo och våra två barn flicka på 20mån, och pojk på
2veckor.Vi trivs mycke bra och uppskatar närheten till A-sås och GBG.Är inte främande för att ta en fika med Ingareds "pappa grupp" längre fram i vår.Ha de så gott alla......./Fraz
Tjena Fraz och välkommen. Trevligt att du hitta hit.
Själv har man runt omkring sig nu så jag har inte tid att sitta här så mycket.
Grabben blev sjuk i helgen när vi skulle ha dop för våran dotter + att det va lite kaos ute för övrigt haha. Så nu har man käkat tårta för ett helt år framåt. Men hälsan går ju före och det hade ju alla förståelse för. Nu är han under utredning så vi får väl se vad provsvaren säger i slutet av veckan.
Självklart får vi ta en fika framåt våren när alla kan hade vart trevligt.