• Cat79

Vi som blivit gravida genom Puregon del 2

Ska vi ta med alla andra från gamla tråden?

• Cat79

Måste dra mig ur denna tråd :( det som inte fick hända har hänt, fick konstaterat MA i vecka 13 (liten hade dött runt v 9). Allt är svart och jag vet inte hur jag ska orka igen, sorg återigen. Varför ska vissa får drabbas dubbelt????????

Lycka till alla andra. Kram (Hoppas jag kommer tillbaka hit)

• Cat79

Nu är jag är här igen GRAVID och hoppas få stanna!

katizi: Hoppas det går bra på VUL:et, det kommer det att göra. Släppte du med 2 ägg? Tror du det är en eller två? Jag släppte med 2 så vi får se om några veckor. Om det blir 2 så ser jag det som dubbel lycka.

HW06: Inte långt kvar nu.... spännande. Vet du var det är för kön?
    Kram på er alla!

• Cat79

katizi: har med 2 tråkigheter i bagaget men nu är det tredje gången gillt för oss båda och det betyder TUR :)

• Cat79

katizi: jag är bara i v 5 :) Härligt att allt såg bra ut för dig! Ja nu ska det gå bra för oss båda!!! Skönt att du snart når gränsen. Jag kommer vara nervös fram till RUL i v 18 och sen förhoppn.vis kunna njuta lite mer. Vi får se till att det är lite mer aktivitet då eller hur? Kram

• Cat79
    Kinne79 skrev 2010-04-27 20:28:57 följande:
    Cat79- Ska du inte få något vul innan v.18? Jag gjorde vul i v.7 och på min klinik sa dom att det var standard att göra det tidigt efter puregonkur.
    Självklart ska jag göra flera VUL innan RUL men för kommer det vara så jobbigt fram till RUL även om allt ser bra ut vägen dit. Jag ska göra mitt första i v 7 + någon dag och det blir ju första bekräftelsen när hjärtat tickar.

Hoppas du mår bra, vilken vecka är du i?
    Kram
  • Cat79

Längtar till 21 maj, hoppas vi ser ett eller två friska tickande hjärtan :) Mår så bra än så länge....

Hoppas det är ok med er. Kram

• Cat79

Ingen aktivitet???
    HW06: har du fått din bebis ännu?
    Kram på er

• Cat79

HW06: förstår om du är nyfiken vem som ska titta, tjej eller kille. Hoppas du inte behöver gå alltför länge. Skön känsla att vara så nära målet! Jag har så lång tid kvar o vill bara att veckorna ska gå och att allt ska gå bra....

• Cat79

Ni som blivit gravida genom Puregon var är ni? Kul om man kunde få lite mer aktivitet här.

Kram

Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon del 2