• HW06

Vi som blivit gravida genom Puregon del 2

Hej och välkomna till vår gravid-tråd.

Vi hittade varanda i en tråd som heter "vi som kämpar med Puregon", nu har vi äntligen lyckats att få det där efterlängtade plusset och kan följas åt i en gemensam "Vi som blivit gravida genom Puregon."
    Vår förhoppning är att alla våra kamrater ska kunna följa oss in i denna tråd

Länk till Puregon-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m50107881.html

BF-lista

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m48288671.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-18 01:25
    NY BF-LIST TRÅD!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m50107923.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon del 2
  • HW06

Ni som inte är ifyllda, fyll gärna på er i vår BF-lista

• HW06

Jag hade missat att kopiera in nya listan i nya tråden, den låg bara kvar i den gamla, men nu är den uppdaterad och klar, så du behöver inte stå ensam Cat

• Cat79

Måste dra mig ur denna tråd :( det som inte fick hända har hänt, fick konstaterat MA i vecka 13 (liten hade dött runt v 9). Allt är svart och jag vet inte hur jag ska orka igen, sorg återigen. Varför ska vissa får drabbas dubbelt????????

Lycka till alla andra. Kram (Hoppas jag kommer tillbaka hit)

• HW06
    Cat79 skrev 2010-01-25 19:57:07 följande:
    Måste dra mig ur denna tråd :( det som inte fick hända har hänt, fick konstaterat MA i vecka 13 (liten hade dött runt v 9). Allt är svart och jag vet inte hur jag ska orka igen, sorg återigen. Varför ska vissa får drabbas dubbelt???????? Lycka till alla andra. Kram (Hoppas jag kommer tillbaka hit)
    Oh nej, jag beklagar
  • HW06

Hur är det med alla?

Här har förvärkarna börjat lite smått så nu vet jag att jag har en lika jobbig graviditet att se fram emot som sist, känns trist, hade gärna viljat njuta av min sista...men, men, slutet blir juh bra

• HW06
    karin855 skrev 2010-03-01 14:30:04 följande:
    Vill gärna ha tips på saker mot illamående :)
    Lakrits hjälpte mig endel. Det finns åksjukeband på apoteket som kan hjälpa....
    Annars finns det receptbelagda mediciner som funkar bra med, det fick jag denna gången.
Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon del 2