Happyme skrev 2010-03-02 16:11:26 följande:
Hej på er tjejer! Har tittat till er i tråden då och då och skickar ett stort grattis till er som plussat o till er som fått era småttingar i famnen, tiden går så fort. Kram till er som fortfarande väntar på pluset! Vi lade alla bebistankar på hyllan, jag åkte till amerika under ägglossning ( sambon var inte med), drack mängder med vin och knaprade ipren pga förkylning och kom hem gravid! Ja äl måste ju ha inträffat i samband med att jag åkte då förstås för på annat vis har det inte gått till Har två funderingar och var kan man få bra svar om inte i denna tråd? 1.Har ju två tonåringar hemma 14 och 15, de kommer inte att bli glada i nuläget och nu är det dags att berätta ( är i v 11) känns det som. Hur reagerade era barn och om de blev sura hur tacklade ni det? Är ju bölig hela tiden och vill ju inte att de ska få trösta mig utan få reagera på sitt sätt och jag förväntas uppträda vuxet..... 2. Cellprov i v 11, känns inte kul. Vill verkligen inte blöda även om man vet att det är efter CP så känns det inte kul när man nu nästan är framme vid magiska 12veckorsgränsen. Tog ngn av er cellprov vid läkarbesöket och blödde ni?
GRATTIS!!!!!!!!!!!!!
På fråga 1 kan jag inte svara.... Mina har ju tjatat om småsyskon hiskeligt länge
På fråga 2 kan jag svara att jag gjorde cellprov i vecka 21 och jag blöder alltid enligt BM, men aldrig så jag har sett det i trosan. Jag har tydligen livmoderslemhinna utanpå livmodertappen... Och enligt min gamla trotjänare till BM (fanns inte mycket hon inte kunde) så påverkar inte cellprov graviditeten någonting.