Ms Ms Kanga skrev 2010-07-18 09:59:41 följande:
Har Ni myggfönster i sommarstugan så skulle jag ta ett sånt och lägga ut hallonblad på som får torka i någon vecka. Nätet gör att det kommer luft underifrån också så att det torkar snabbare
Vi (jag) sparade undan nät just för att kunna göra en torkattiralj till svamp mm. Vi har finfina svamp- & bärskogar runt stugan.
Det blir till att snickra några ramar och försöka hänga upp dem ur vägen eftersom stugan är liiiiten!
1rok + minihall på totalt ca 35kvm.
Tålamod, vilken underbar syskonbild! DET trodde du inte för ett år sen
Susanne N skrev 2010-07-18 10:18:42 följande:
Vilken härlig bild mamsie. Underbar!
Min kropp har blivit skendräktig, segt. Ska ha BIM runt den 20:e. Ömma tuttar och hemskt humör.
Usch. Jag är helt säker på att det är falskt alarm så det känns extra tungt.
Var på garden party häromdagen och där var det bl a en gynekolog, som berättade att hur mannen sköter sig under själva bebistillverkningen spelar mycket större roll än vad man tidigare har trott. Han har varit på någon konferens i USA. Hmmm, dags att få våra gubbar att sköta sig nu
Rökning ska tydligen vara rena döden för spermiekvaliten och även alkohol. Inget nytt, men inverkan är större än vad man tidigare har vetat. Stress verkar också vara rena rama döden för dem. Intressant fakta. Inget nytt som jag skrev, men tydligen av större vikt.
Ha det gott tjejer!
Skendräktig,
Som ena kaninen då; hon har svullen mage nedåt ljumskarna, tuttarna känns men inga ungar har tittat ut än och hon har inte börjat plocka sig...
Har du metallsmak i munnen? Konstigt humör? (börjat plocka håret?
) *håller tummarna*
Bra att
mannens roll i bebistillverkningen börjar uppmärksammas!
Maken tycker jag är jobbig som förbjuder bastubad kring ägglossning, och begränsar alkoholmängden.
När jag var yngre, typ tjugenåt, så levde jag o dåvarande maken "som vanligt" och vi fick till tre ungar på tre år. Men min ålder har väl hunnit ikapp mig så nollsexan och tian var mer svårtillverkade.
Allergi,
Första gången man utsätts för ett ämne har man inte byggt upp försvar mot det. Men påföljande gånger känner kroppen igen det och kan reagera mot det.
Så första sticket kan man inte reagera på men hur ska man veta att man inte blivit stungen tidigare???