Ms Ms Kanga skrev 2010-04-27 10:27:21 följande:
Amore - Jag testade munkpeppar och Dong quai men det ställde till min menscykel - på två månader hade jag varken ägglossning eller mens utan att vara gravid * varning utfärdas * Vill däremot tipsa om baby glue som en av IVF tjejerna fått av sin homeopat Berberis Vulgaris styrka D6 - jag använde det också nu när jag blev gravid 3 tabletter som fick smälta på tungan morgon och 2 kväll. Mamsie - bra
sida som du tipsade omAnetha - grattis till ett lyckat VUL - visst är det skänt att få bekräftat att det finns nån som växer och trivs därinneGrattis till plusset Sassa - hoppas det håller i sig och blir starkareSmytt - usch begravningsdagar kan man vara utan - det är alltid psykiskt påfrestande
Var köpte du berberis vulgaris? Har googlat men hittar inte någonting. Spännande att det finns så många olika saker. Jag tänkte testa rosenrot denna månaden men om det inte tar sig så är det ju bra att ha en plan B, hehe. Har testat rosenrot men en svagare variant än Friggs som jag nu köpt. Bör ju ha bättre verkan om det är starkare...
Välkomna till tråden alla nya! kul med mycket aktivitet, skönt att inte känna sig ensam med bebislängtan trots att man inte är purung längre. Nu kör vi på så vi får fler plus i tråden!
Till trötta nygravida: Ta det lugnt, det går över, rätt som det är kommer energin tillbaka och boinstinkten sätter in! Särskilt om järnvärdet höjs