Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
kram tbx milky, vännen!
mamastich; jag har googlat som 17....... Men blir inte klokare efetr besöket på spec mvc idag.....
kram tbx milky, vännen!
mamastich; jag har googlat som 17....... Men blir inte klokare efetr besöket på spec mvc idag.....
Här kommer rapporten förresten....
Var till specmödravården idag som sagt, svar på odlingen hade kommit. Ingen UVI! Däremot togs ett nytt urinprov , nu med 4+ på äggvita, ännu mer alltså. Så SD beror inte på UVI. Har tydligen kraftiga förvärkar helt enkelt. De kunde inte hitta någon särskild förklaring. Lilltjejen hade iaf vuxit som hon skulle, väger ca 2190g. Är 31+5 idag. Skall kolla blodtrycket redan nästa vecka med tanke på havandeskapsförgiftn. Har fortf ONDA SD, dock har de minskat något. Vid minsta stress sätter de igång. Sprang på BM idag som gjorde UL:et då de upptäckte att barnet var dött i höstas. Hon bemötte oss jättedåligt och otrevligt då. När jag såg henne idag fick jag genast SD....
chippichoppi; vet precis hur glad man blir över de där typiska ÄL-flytn.
Grattis till alla bröllop! Vi sku ha gift oss Juni denna sommar men jag ville inte vara gravid då. Mår så dåligt när jag är gravid plus att jag kände att jag behövde fokusera på graviditetn och barnet, ett bröllop sku ha stressat mig något vansinnigt. Så vi beslöt att skjuta på det. Hoppas era bröllop blir underbara!!!
har nu fått tid för snitt! Känns nervöst....
Stort grattis till lillkillen ms kanga!
ojojoj, detta innebär att man är högre upp på listan... Huuuu vad läskigt,......
isabell05; värme och styrka till dig. Vet vad du går igenom. I Oktober dog vår lille son i magen i vecka 18. Två dagar efter FVP. Tittade på bilder på honom senast igår. Finns inga ord som räcker till när det gör så ont. Ta hand om varandra du och din man.
Nu väntar jag på att vår dotter skall födas om ca 2,5 vecka. Förtvivlan byttes till glädje då jag blev gravid ganska kort efter mf. Hoppas på samma underbara mirakel för dig. STOR KRAM!