Inlägg från: onskeglittra |Visa alla inlägg
  • onskeglittra

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

hopp i livet skrev 2010-04-11 11:24:39 följande:
    Vad skönt Glittra!  ...och vad kul med liten tjej!
    känns toppen, jag har ju haft svårt att glädjas, men börjar så smått nu.....
  • onskeglittra
    mamsie; spökstreck, no way! Du är på tjocken!!! Wow! Det är ju bara så läckert! GRATTIS!

Stort grattis till milky och sonen!

Vilken rolig dag det blev idag. *myser*
  • onskeglittra
    Smytt skrev 2010-04-14 17:49:40 följande:
    Hej tjejer! Har försökt läsa ikapp mig lite... så mkt som hänt här sen i lördags... å jag har nog redan glömt hälften jag ville kommentera, hoppas ingen känner sig bortglömd, för det är inte med flitGlittra - en liten tjej.  Å kul o se dig igen. Tjatte med, long time... härligt att se dig här igen, ibland kanske paus är precis den rätta medicinen. Niccomamman - vilken liten godbit ni fått. Grattis igen, härligt med snabba förlossningar Milk - stooooort grattis till lilleman. Å Mamsie - Megagrattis, det var ju inte en dag för tidigt, hoppas du drar med dig fler Stora kramar till alla!
    Tack snälla du.

Hoppas att kramperna ger vika nu o att du bara får njuta!
  • onskeglittra
    hopp i livet skrev 2010-04-21 09:55:06 följande:
     Jag känner en liten elak j*vul som vill ut idag... Jag tycker att det är synd att mina grabbar inte fick komma iväg till Egypten MEN jag ömmar inte för min ex-man som fyller fyrtio år idag och får fira det hemma i ett snöigt och ruggigt Närke istället för på en varm och solig Egyptisk strand.  Jag kan inte låta bli att tänka att det är synden som straffar sig själv. Jag hade nämligen mitt livs värsta födelsedag när jag fyllde trettiofem. Dagen innan hade jag kommit på honom med att fortfarande vara otrogen, trots löften, och på självaste födelsedagen sjukskrev jag mig och stannade hemma för att leta lägenhet åt mig och barnen istället...Right back at ya! Moooahahahahaha!
    hihi....
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5