• milk and honey

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Här fortsätter vi som är runt 40 och gläds åt plus och är deltagande när det inte fungerar som man vill.. Att vi har lika skoj och skrattar med varandra.. Alla är välkomna oavsett om det är första eller tionde barnet..  bara ni är lika galna som vi här i tråden

Och när vi fått de efterlängtade beskedet så fortsätter vi såklart att följas åt här oxå..

Länk till gamla trådarna ifall ni vill ha någon info om något..
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m46066177.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-124/m42054418.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m43931565.html
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m44034420.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48216865.html

Mina älskade söner 90, 92, 94 och i maj smäller de igen
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-28 16:10
    www.familjeliv.se/Forum-3-365/m53688669.html

En fortsättningstråd för oss som pluppat ur sina underverk
    Även om jag gärna hänger kvar i denna tråd oxå
  • Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
  • BellyBandit
    Dynah skrev 2010-01-31 10:30:06 följande:
    Glömde skriva att han menade nog BIOLOGISK mångfald. Bra va!
    precis
  • BellyBandit

jo du Mallon visst sitter uppfostran
    jag kanske har brist på densamma hahahahahaha

till alla
    jag tittar in till er med jämna mellanrum men finner inget att skriva...
    läser bara

var och tittade på lägenhet idag då jag har blivit uppmanad av min läkare att byta miljö...
    jag är nere i ett djupt medberoende...
    och det blir bara värre
    ekonomin blir bara värre
    och jag bara betalar mer och mer och mer
    orkar inte mer...

med facit i hand... missfallet var fruktansvärt men med tanke på vad som hänt efteråt... tänk att gå igenom det jag går igenom just nu och vara gravid...

familjerådgivningen har gett upp, doktorn har gett upp, alla mina vänner har gett upp...
    det enda alla vill är att jag ska flytta för att hitta mig själv igen...

det är riktigt illa och min sambo förstår ingenting

jag är ett förhållande i repris och han förstår inte något ALLA hans förhållande har kraschat i detta hus...

vi hade ett lååååångt samtal idag och han var helt förstörd efter och ÄNTLIGEN ERKÄNDE han att han också vet att det är hans son som stulit från min son och satt bajs på min tandborste...

kramar till er alla...

• Anna65

Hej Tjejer

Tittar in en liten stund, flera nya på tråden, välkomna, grattis till födelsedagen teskedsmamman.
    Livet går sin lilla gång här i Småland.
    Lex Maria beslutet om Axel har kommit ut till p4, trots inga pressmeddelanden ifrån sjuka sjukhuset. Här kommer en länk.
    Har inte läst så mycket nu på tråden.
    Hoppas alla mår gott, kramisar.
    ♥♥♥
  • milk and honey
    Anna65 skrev 2010-02-02 18:48:47 följande:
    Hej Tjejer Tittar in en liten stund, flera nya på tråden, välkomna, grattis till födelsedagen teskedsmamman. Livet går sin lilla gång här i Småland. Lex Maria beslutet om Axel har kommit ut till p4, trots inga pressmeddelanden ifrån sjuka sjukhuset. Här kommer en länk. www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/nyheter/artikel.a... Har inte läst så mycket nu på tråden. Hoppas alla mår gott, kramisar.
    Lite upprättelse kanske, men dock ingen tröst kan jag tänka mig.. Lång kram till dig, kan inte sätta mig in i hur fruktansvärt ni haft

Happiness: hur har de gått med bilen? hämtat hem den eller?
    Mina älskade söner 90, 92, 94 och i maj smäller de igen
  • barnsäng
    Floppan67 skrev 2010-02-02 09:07:59 följande:
    Grattis teskedsgumman! Åren runt 40 har varit de bästa i mitt liv än så länge!!Milk, skönt att höra att du också börjat shoppa barngrejer/kläder. Jag har också köpt lite men vågar knappt säga något, även vagn och babyskydd finns inköpt. Pratade med min svägerska som inte hade någon förståelse för mina tidigar inköp, hon tyckte sambon (hennes bror) kunde fixa allt när jag är på BB. Själv har jag inte riktigt samma åsikt. Jag vill handla själv, dessutom tror jag det är lite terapi för att jag ska förstå att det faktiskt ska komma en liten bebbe om ett par månader. Det känns fortfarande overkligt, liksom för bra för att vara sant. Annbom; hur har du det? Och ni andra med små underverk i era famnar?En fråga om BB, det var ju som sagt några år sen sist man var där, ska man ta med bebiskläder för hela sjukhusvistelsen, eller tar man bara med de kläderna som de ska åka hem i? Får man blöjer på BB eller ska man ta med det också?
    Nu vet jag inte om någon hunnit svara på detta men du behöver inga kläder förutom det som bebis ska ha på sig när ni åker hem. Jag hade med mig en hel drös med kläder men det är ju helt onödigt eftersom det bara är att gå och ta sjukhuskläder till bebis i ett skåp. I alla fall är det så här.

Blöjor fick jag där men ett begränsat antal. Sen får man ju påsar ifrån Libero och Pampers med paket med blöjor i och det bör ju räcka om man är där i några dagar.

Nu skriks det här så det är bäst jag kollar småtrollen
  • barnsäng
    Hej Tjejer Tittar in en liten stund, flera nya på tråden, välkomna, grattis till födelsedagen teskedsmamman. Livet går sin lilla gång här i Småland. Lex Maria beslutet om Axel har kommit ut till p4, trots inga pressmeddelanden ifrån sjuka sjukhuset. Här kommer en länk. www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/nyheter/artikel.a... Har inte läst så mycket nu på tråden. Hoppas alla mår gott, kramisar.
    Åh gumman

Ja men det var det jag berättade för dig om det arkiv som mediabevakas hos Socialstyrelsen så det kan i princip släppas till media dagen innan vi själva har fått beslutet. Hemskt men så fungerar det.

Jag har läst och skickar massor av kramar till hela familjen G!
  • Happiness
    Jag finner inga ord....sitter bara och gråter. gick in och läste på din sida. Är så ledsen för er skull. Hur fick detta lov att hända? Så fruktansvärt...jag kan bara ana vad ni går igenom. Hoppas ni får all tröst stöd ni behöver. Jag gråter med er!!! Är så ledsen att jag inte kan hitta fler tröstande ord...{#lang_emotions_cry}
  • Mallon

Bellybandit, tycker om att skratta och gillar självklart den som får mig att skratta :) Trist att se att du inte verkar ha det bra. Styrka till dig!

Det är lite förvirrande att vara ny här, har ingen koll alls även om jag försökt läsa tillbaka i trådarna. Men jag kör på och skulle det bli lite konstiga kommentarer så får ni ursäkta mig. Jag vill bara väl.

Teskedsmamman - klockan är inte tolv ännu så stort grattis på din dag! Hoppas den har varit bra!

Här är det full fart i magen, snart 22 veckor gjorda och jag längtar så tills början av juni! Ber till gudarna om att få slippa allt vatten i kroppen denna gång. Sist kunde jag inte ha andra skor än tofflor och det kan ju bli lite kämpigt i 20 minusgrader och snöstorm...

Kram på er! :)

• Hemulan

Godmorgon

Här blöds det fortfarande, men jag tänker ha kvar min BIM, för är det en äl-blödning så får jag ju mens igen den 11:e. Jippie, blooooood 3 ggr på 26 dagar. Äh, detär inge synd om mig.

Anna - kram!

Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5