Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Glömde...funderar på att skita i ett gemensamt barn...har fullständigt tappat lusten. Just nu kan jag överhuvudtaget inte ens tänka mig att hoppa isäng med honom.

• Happiness
    Brådis skrev 2010-02-22 12:56:00 följande:
    Neej, knip ihop och håll tummarna att det slutar!!Kram till er alla som verkar ha det jobbigt hemma + självklart er andra med!Håll ut, det blir VÅR i år igen!
    Haha...ja men den känns bara så långt bort. Våran bergsbambu..l över två meter är begravd i snö. Vad hände?
  • Happiness

Hoppas hoppas Hemulan och Bossan1967. hade varit så kul med pluss i tråden...behöver massa kul nu.
    Smytt: Tänkte på en sak kan inte din man bo ihop med min. haha sicken cirkus. Din man kan få med hans dotter på köpet..haha. Gud vad jag är taskig...haha

• Happiness

glimman2010: gullig du är som ger mig stöd. Skönt att ni kommit en bit på väg i er familj.

Den här lilla flickan är bara tyken(göteboska) mot mig. Hon har liksom gjort det till en grej att visa mig attityd. Känns som hon vill visa sin makt, men det kan ju bara vara rent trots det handlar om....jag backar undan och backar undan.

• Happiness
    Mamsie skrev 2010-02-22 22:32:19 följande:
    Jag bidrar med min 21-åriga dotter...  Eller min mamma för den delen Nu börjar jag fundera på om tokighet är ett allmänt drag på den kvinnliga sidan av min familj?
    Haha jag tror jag skrattar ihjäl mig...ska du verkligen skicka med din mamma också? Ja hon kanske kan hålla reda på gubbarna och dra dom i öronen ibland. Vilket härligt gäng vi har samlat ihop...the Adams family.
  • Happiness

Glömde ja jag är från Gothenburg precis som du Mamise...älskar ord som tyken och änna...och "var bor du hän?" Hän kan man sitta in lite överallt, utfyllnads ord. Det bästa är nog "dö" eller "la". De e la bra.... eller dö kan du flö dig lite. Vi gillar att lägga till ön överallt och korta ner ord. Vad det låter bonnigt asså. Godnatt ladies!!! Glad för ett silver till fast jag tycker jag kunde fått det efter mina 5 km på längd idag. Snacka om träningsverk imorgon..

• Happiness

Kan någon vänlig själ hjälpa mig med kistan. Blir inte bra det här.....Sabbar listan.

Happiness- Göteborg

Tack{#lang_emotions_heart}

• Happiness

ja då har jag då snackat med sambon. Vi tog det på telefon. Bra så slipper barn/barnen höra eländet. Jag känner mig lättad och glad. Han fattade lovade att vara uppmärksam på unga frökens utspel. Känns som vi kan återgå till det normala och slippa vara sura på varann. Usch vad det är slitsamt. Går mycket energi och ingen mår bra. Jagälskar verklligen honom.Funkar det inte med han funkar det inte med någon....{#lang_emotions_laughing}

Haha nu är det bara barnafödandet kvar....vilket skämt. Men jag tror inte historian om unga fröken tar slut här (hon är 8). Får en känsla av att detta bara är början. Tror jag önskar mig en son i framtiden. Kram flickor! Hoppas du mår bra Smytt! 

• Happiness

Smytt: haha du hann före med ditt inlägg. Förstår att du mår allt annat än bra. Kramar om dig (trots magsjukebakterier){#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5