Inlägg från: bojji07 |Visa alla inlägg
  • bojji07

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

mariatösen skrev 2011-01-26 10:40:51 följande:
    M Demon E Gråter N {#emotions_dlg.djavulsk} S Skrikandes
    Åh nej! KramHjärta
    Älskar ♂-91 ♂-07 och ♀-09 & liten ♀, BF 110626
  • bojji07
    mamma Linder skrev 2011-01-28 14:25:30 följande:
    God fredag i trådenSolig

Här är jag på Bim-2 och mår illa, men vågar inte testa för man blir ju så ledsen när det är negativt.
    Ang detta med förhöjd temp, när ska den gå ner?
    Om du är gravid så går den inte ner men om mensen kommer så brukar den gå ner på BIM har jag för mig. Hoppas och håller tummarna för att det är ett litet pyre därinne
  • bojji07
    mison02 skrev 2011-01-29 10:30:13 följande:
    Hoppar in er tråd tjejer, hoppas det är OK !? Jag har följt er lite här men har varit inne i IVF svängen ett tag och inte varit medlem här på FL förräns nu. Efter flera försök med IVF och minus alla gånger utom ett som slutade i tidigt missfall så är jag nu för gammal för IVF. Vill dock inte ge upp hoppet utan vi ska försöka själva, läkarna menar att det är lika stora chanser som vid IVF. Vi är ofrivilligt barnlösa så de har egentligen inte hittat ngt direkt fel på ngn av oss. Kanske ni kan ge mig lite tips och råd här i tråden och framförallt skönt med tjejer 40+. 
    Hej och välkommen!
  • bojji07
    Schäfer skrev 2011-02-04 09:25:37 följande:
    Välkomna alla nya i tråden! {#emotions_dlg.flower}

Underbart att läsa om dig Nymåne Stort Grattis och lycka till!!!

Ego: har varit och träffat läkare och han höjde min medicin till det dubbla då pulsen fortfarande skenar Försöker att inte tänka på vad medicinen kan ställa till med för bebis, men det är inte lätt Har man som jag förlorat två barn redan sätter katastrof-tankarna lätt in... Men läkaren menar på att en skenande puls inte är bra för barnet eller mig heller!? När vi var på mottagningen hade jag en puls på 170 utan att ens känna det själv
    Dessutom är det nu så att eftersom jag tar blodförtunnande så kan jag troligen inte få den smärtlindring jag vill under förlossningen heller. Bebis kan ju få låg puls av min medicin under förlossningen och för mig är låg puls = syrebrist
    Blä, jag har mycket "katastrof-tankar" nu och känner mig deprimerad och är trött... Vill känna mig positiv och se fram emot det här istället men vet inte hur jag ska "vända" mina tankar!?
    Schäfer stackare...lider med dig! Kramar
  • bojji07
    Gladabarnensmamma skrev 2011-02-07 15:44:46 följande:
    Jag har en tid strax efter lunch (vid 19 svensk tid) för att göra KUB (BF 25/8). Är lite orolig eftersom jag inte kan känna ngn mage alls (och med tredje graviditeten sen 2006 tycker jag att det är lite underligt så jag oroar mig för MA eller ofostrig graviditet - mår inte alls lika illa som innan v. 7-8, sover lite och har haft huvudvärk, slemmiga flytningar och annat skumt som jag helst skulle slippa). Förbereder mig på tråkiga besked och inväntar fredagen med viss oro!  
    Håller tummarna för att allt är bra!!! Du vet väl att det ofta är så att den ena graviditeten inte är den andra lik....denna har jag tex mått så illa att jag kräktes dygnet runt i 8 veckor och mår fortfarande lite illa under dagarna...
  • bojji07
    mariatösen skrev 2011-02-07 19:37:07 följande:
    Det var ena riktiga skit-nyheter Prim. . Gurkfröolja har jag inte hört talas om, men väl frögurka!  Har du koll på ÄL och får till det precis då? Hur var det den månaden du blev gravid i somras, vet du det? Kör du med stickor för att ha koll på ÄL?
    Jag tror jag har ÄL idag, igår var det röda strecket NÄSTAN lika starkt som kontrollstrecket och idag tyckte jag det var svagare. har inte ännu sett ett starkare streck denna månad... hm!
    Kör hårt !!!
  • bojji07

Någon som är intresserad av äl-stickor tror det är 18 st samt ett gravtest från CB för en billig penning så kan ni inboxa mig

Grattis MJ70!!!

• bojji07

Schäfer: Det kommer gå jättebra!!! Vad spännande!

• bojji07
    Skruttefia skrev 2011-02-10 12:28:08 följande:
    BIM idag (tror jag, har inte exakt koll på ÄL ). Känner ingenting. Mest sannolika scenariot vet vi ju redan...
    När ska du testa?
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5