Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
*skvallrar*
Niccomorsan ringde och bad mig skriva ut förlossningsbrevet nu - hon vill ha det färdigt eftersom värkarna har blivit annorlunda.
Så det blir nog bebis idag eller i helgen
*skvallrar*
Niccomorsan ringde och bad mig skriva ut förlossningsbrevet nu - hon vill ha det färdigt eftersom värkarna har blivit annorlunda.
Så det blir nog bebis idag eller i helgen
Jag var i Barcelona 1982, jag kommer aldrig att glömma den stan... .
Ha det så underbart Anyah!
Niccosmamma åkte in vid 18-tiden för slemproppen gick - eftersom jag inte hört nåt än så förmodar jag att hon inte behövde vända i dörren till förlossningen
Vad är det på TääVää ikväll? Tur man har filmer på datorerna så man inte är beroende av TV-tablån!
Kanske dags att förföra maken ikväll? Det var ett tag sen nu... dumt eg eftersom man ju ska köra "cykeln runt" men det blir såhär ibland som ni vet.
Förförelse var det ja!
Jo, ja.. hur gör man? Försöker lägga ungen i tid, lägga sig själv i tid, göra klart för maken att vi kan göra annat i sängen än att titta på film i var sin laptop
Han blev överlycklig när jag köpte glidmedel och ser ut som ett barn vid julafton när jag nämner att den inte gör nytta i skåpet
Men nu ska det inte förföras nåt för jag ska sitta o slappa liten stund.. surfa omkring, kolla Facebook & FL, mumsa lite chips..
Ha en skön kväll tjejjer!
Solsidan säger ni? Det har jag missat de senaste veckorna
21:30-22:00 på TV4. Blir bra det - sen är det sängen som gäller...
Gomorron!
God Härlig Morgon
Solen skiner och Niccosmorsa har nu blivit en IsabellasMorsa
Jag fick SMS igårkväll:
Och jag har fått plitor - mens på ingång.
Vad kommer först?; mens eller Milkybebis?
Hej tjejjer!
Jag och väninnan har varit på Baby & Barnmässan hela dan. Det var jättekul o jättejobbigt, som det ska vara alltså!
Väninnan hade med sin 4 veckor gamla dotter som jag (naturligtvis) passade på att gosa med.
När vi kom hem igen fick min man hålla tösen lite och ojjj så han tittade på henne
Hoppas verkligen han blir tillräckligt bebis-sjuk för att gå med på äggdonation
Nu börjar huvudvärken lätta lite och jag ska tvätta av mig o lägga mig strax.
I morgon tänkte jag gå och snusa på en Isabella. Mmmmh Bebissss...
Sorry girls!
Jag har en "trött" period just nu och tar tillvara varje tillfälle att ta det lugnt.
I morse när nollsexan tyckte det var morgon kvart i 6, så tyckte jag han var stor nog att ha TV-n som barnvakt
Medan jag låg och drog mig så rullade hans DVD och han mumsade smörgåsrån och hemmagjord saft.
Lyx
Tack för kaffet Milk!