Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Bossan1967 skrev 2010-01-29 10:31:48 följande:
Hej här e jag!Har vart här o läst en del o nu vill jag oxå vara med i erat mysiga gäng.Letade först efter en passande tråd och hamnade i Bim 40+ men såg sedan att det stod under svårt att få barn och det vet jag ju inte än om jag har än så jag passar nog bättre här.Är 42 (43 i april) har 4 barn- 2 killar -89 och -91, 2 tjejjer -96 och -07. Den yngsta har jag med min största kärlek nånsin (Har haft ett hemskt förhållande i 14 år innan) och vi planerar att gifta oss i juli. Han har även 3 killar innan så vi är en stor fam. Det var så underbart å få barn med en som man verkligen älskar så jag vill gärna hinna med en till därför är jag här!Har haft lätt för att bli gravid innan men man vet ju aldrig hur det är nu, jag tog ut min spiral (hormon) den 11 och väntar på mensen,tror hela tiden att den ska komma för jag har haft ont i en vecka nu men kanske hoppar den över denna gång.Läste teskedsmammans äl test tråd och den fick mej att förstå bättre, tänkte ju pricka in äl med en gång men det var ju svårare än jag trodde.Kramar till alla!!Hoppas du ska trivas här hos oss och att äl kommer igång snart!!