Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Frånsett att jag ju absolut vill bli gravid så finns ytterligare en anledning till varför jag INTE vill ha mens nästa BIM - jag är nämligen i Barcelona då
Hej allihopa!
Måndag och ny vecka med nya möjligheter
Här skiner solen och det förhöljer iaf humöret på mig!
Jag har haft en toppenhelg trots att jag i fredags fick världens nackspärr vilket däckade mig totalt under dagen. Låg i sängen nätan hela dagen i Tioparol-rus och hade förbannat ont men på em fick sambon skjutsa mig till stora staden trots allt.
Det blev en härlig helg i ett soligt Stockholm. Brunch på Kvarnen på lördagen och så var jag i jaktbutiken och hämtade mitt gevär som jag hade beställt - nu kan jag skjuta skarpt
Efter det flanerade vi runt i solen, i ett sakta mak. Pergon gav sig till känna iform av yrsel och illamående men mitt humör var på topp ändå.
Tyvärr vaknade vi till snöfall i söndags så det blev ett tidigt återtåg hem men det kändes OK ändå. Middag på krogen med några glas rödvin gjorde att söndagkvällen blev ett bra avslut på en bra helg.
Min nacke är bättre nu även om jag fortfarande inte kan vrida på huvudet åt höger. Så ingen bilkörning nu på ett par dagar. På torsdag är det dags för besök på gyn igen för att kolla hur det ser ut på äggblåsefronten...
Kram på er alla!
Vill skicka en till alla er underbara kvinnor här som alltid lyckas beröra mig så mycket. Idag var det ju också lite extra känslofulla inlägg!
Det är underbart att det kan finnas så många äkta och ärliga kvinnor som vill dela med sig i både motgång och medgång.
Jag är så glad att jag får ta del av en del av ert liv. För läser gör jag även om jag inte alltid kommenterar.
En underbar helg med mycket sol önskar jag er alla!
Hej på er!
I måndags åkte jag tur och retur till skåne över dagen med en klient. 73 mil i bilen blev det sammanlagt - kände mig rätt stel efter det.
Annars rullar allt på som vanligt. Har ju BIM den 10 april, sama dag som jag åker till Barcelona. Ja det ska bli intressant att se om Pergon har haft någon verkan.
Kul med alla fina magar och bebisar som lever loppan i dessa. Vi får se vem som är först ut denna gången..