Hej tjejjer!
Har ränt runt och besiktat 19 lägenheter idag - med blooooooodet rinnandes och mensvärk som heter duga. Men det gick finfint med gott humör, värkpiller och gubbar som hänger med i min wierd humor. Fast i vissa hushåll får jag hålla igen med kommentarerna förstås *s*
Vi upptäckte en vattenskada också! Whooopah
Jaja, ni kan visan vid det här laget va?
"jag kikar bara in en snabbis, gluttar snabbt på sista sidan, måste lägga mig strax osv"
Nu ska vi se på sista sidan:
Hemulan - hur i h** kan man glömma att man är Pergopingla? *s* Du e då för go'
talamod skrev 2010-01-26 15:46:01 följande:
NicholasMamma:Som sagt det löser sig. Jag vet Extra kram till dig Mamsie som bara finns så där utan vidare. Om alla vore såna, hade vi då några problem at fundera över ens???
Jag tror på Karma / What goes around comes around.
Det jämnar ut sig i slutändan liksom så att ju mer jag ger av mig själv - desto mer får jag igen.
Mitt liv är härligt (visserligen lite jobbigt ibland, men det hör till) och jag har det egentligen förbaskat bra
Och vem vet - kanske det är jag som ska in o föda igen en vacker dag och min Max behöver sällskap?
Ok.. jag erkänner. Jag gör det här av egoism:
Jag vill snusa på en nyföding
och raggar upp höggravida "grannar"
Det ska bli kul imorrn!
Varmt välkommen
Teskedsmamman! Här kommer du att trivas
Floppan, huuv så hemskt att inte känna fosterrörelserna! Jag vet.. Har varit där själv. Med de tre sista knytten så har jag ringt akuten om jag inte känt nåt på 1 dygn. De får så lov att kolla upp ungen så man vet istället för att oroa sig.
Nääh, nu ÄR det verkligen läggdags.
*slutar pladdra och släntrar motvilligt iväg*