VildVittra skrev 2010-02-12 17:40:16 följande:
Bebisen i magen mår bra. Jag har bara beslutat att lämna denna tråd. Tänker inte gå på varför, om nån nu bryr sig om att veta så inboxa mig. Ha det bra med magar och förhoppningar. Jag hoppas ALLA får sina önskningar uppfyllda.
Jag är så glad för din skull att allt är bra, lycka till.
Jag bara måste berätta för dig min reaktion för ett dygn sedan.
Sen min son dog av GBS så är ett sätt för mig att komma vidare att informera om GBS och de symptomen du skrev om och att du tog bort dig ifrån listan, tolkade jag tyvärr som att det hade hänt något fruktansvärt, jag vet så väl vad kan hända eftersom jag har fått kontakt med många GBS drabbade.
Berättade för min man, döttrar och väninna om vad som ev hade hänt en tjej på tråden.
Eftersom jag visste att jag skulle på mysdygn (alla hjärtans dags present) med maken på hotel ett dygn och inte skulle vara vid datorn något så ringde jag Mamsie och berättade om min oro och berättade för henne att ifall det behövdes skulle du kunna få mitt telefonnummer ifall du behövde prata. Mamsie förstod direkt varför jag kände så, du ska veta vad glad jag blev när hon ringde mig sen på eftermiddagen och berättade att allt var väl med dig och lilla livet.
När man bär på GBS så brukar det inte hända något, speciellt när man vet att man är bärare. Men jag tyvärr tänker så negativt så fort jag hör om symptomen för GBS.
Hade först tänkt inboxa dig, men sen tänkte jag att det här inlägget platser väl här som allt annat.
Jag själv är inte den som är så aktiv just för tillfället i tråden, men det har orsaker som arbetsträning, planering inför möten med sjuka sjukan och planering inför anmälningar till HSAN och PSR.
Den här tråden är föränderlig eftersom det tillkommer nya och sen kommer det de små liven till världen och då har de nyblivna mammorna inte tid och samma behov av att vara lika aktiva. Jag själv känner mig ganska utanför den just nu, men läser varje dag, men har ändå inte koll på allt som händer.
Tråkigt att du lämnar tråden, önskar dig all lycka i livet.
Välkommen tillbaks när du känner.