Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Skönt att höra Anetha.
Skönt att höra Anetha.
Grattis Alicia. För mig är det också CB-digatala tester som gäller. Så skönt att slippa undra utan istället få klara besked.
Hapiness/ det beror på var du bor ifall BM gör VUL. Där jag bor är det endast läkare som gör det. Jag ska ringa gyn på måndag och boka ett tidigt eftersom jag blev lovad det. Förstår hur du känner och tar också en dag i taget. Har flera gravsymptom men eftersom jag hade det även efter mitt MA förra året känns inte det som ett säker tecken. Vi får hålla tummarna för varandra!
Alicia72/ Privata gyn i Oskarshamn kan du vända dig till om du vill göra ett VUL. Är ju inte så långt från Kalmar.
Välkomna alla nya och glada kvinnor!
Jag har inte vrot så aktiv sista tiden men i gengäld har jag haft det väldigt bra IRL..
Nu är det tillbaka till jobbet och vardagen.
Jag mår bra, lite illamående och väldigt öm i brösten.
Imorgon ska jag ringa gyn och beställa tid till VUL som jag blev lovad.
Om det är bra så kanske jag kan börja njuta av att vara gravid istället för att vara nervös och vänta på det värsta.
kram på er all!
Alicia/ Hur har det gått??
Håller tummarna för att det bara är en vanlig blödning och inget MF...
kram
Nu har jag fått tid till VUL. Tisdag nästa vecka kl. 14.30.
De hade fullbokat men jag fick en jourtid så att jag inte skulle behöva vänta en vecka till.
Tack Oceanney för hjälpen !
En liten fråga till er alla "gamlingar" hur har eran ongivning tagit att ni har blivit gravida nu ? Vi är ju överlyckliga då ej trodde att det var möjligt då mannen hade väldigt få spermier men jag kan tänka mig att min äldre barn tycler att det känns lite jobbigt .