kroppknopp skrev 2010-05-23 18:01:00 följande:
Hej i tråden Kan jag få vara med här?Är 41. Har en dotter sedan tidigare, 7 år. Den gången blev jag gravid på 2:a försöket. Har försökt bli gravid igen sedan 2008. Blev gravid på 2:a försöket då också men fick avbryta pga fel på fostret. Sedan försök på egen hand och därefter utredning (inga fel) och sen 3 IVF med bra kvalite på embryona men inget plus. Blev gravid på egen hand i februari men grav avstannade kring v 5. Har sen dess haft ett långdraget missfall med försök att få ut "det" med Cytotec. Lyckades inte så jag skrapades på de sista resterna i onsdags.Är på väg att ge upp bebisverkstan men fick via Teskedsmamman (tack!) tips om den här tråden. Har fått kommentarer om att jag är för gammal så en här tråden ger hopp. Inväntar nu mens efter skrapningen, kring om en månad och sen kör vi igen på egen hand. Har två embryon i frysen men de kan jag väl inte använda förrän efter sommaren pga semesterstängt på IVF-kliniken skulle jag tro.En annan dr sa att jag borde prova Pergotime och inte slösa pengarna på IVF. Provade för ngt år sedan innan vi gjorde IVF men fick bara tunn slemhinna av det (tror jag). Är det ngn idé att prova Pergo igen?Kan någon lägga till mig i listan? Jag är superkass på sånt!
Välkommen hit!
Hoppas du ska trivas härr!
Jag kör med Pergo. Det är tredje cykeln för mig. Hitills inget resultat men eftersom jag nyss har haft äl så är ju hoppet inte ute än :)
Jag hade också problem med Cytotec efter MA. Fick köra två kurer.