Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Grannarna bredvid oss har fått sitt första barn den 2/4 en liten flicka som det tog över 30 timmar att föda fram och de undrar ju nu hur i jösse namn en annan gjort det dessa 14 ggr...suck det är alltid lite svårt att försvara men inget är ju enkelt första gången?!
Här är det maxutslag på fertilitetsmonitorn som vi tog till hjälp för första gången idag och vekstaden har varit igång ett par gånger då hög fertilitet var7kom redan på dag 9 här!Totalt nybörjare där och gillar väl egentligen inte allt testande då alla mina andra barn kommit till av sig själv men nu känner jag mig jagad av åldern mera.Mannen min är så tillmötesgående så det underlättar ju!Kram på er alla snart helg och här ett påsklov framför oss nästa vecka med de flesta hemma-vi har skojat om det att tur är att dessa fertila dagar inte låg den veckan-fniss!
Måste fråga er - jag har de senaste dagarna fått en riktigt hemsk nervsmärta i ljumskarna och rumpan. Först kom det i ena skinka och strålade ner i benet så jag tänkte att det nog var ischiasnerven som kommit i kläm. Men igår kväll högg det till i ljumsken och strålade ut längs med hela benet. Kunde inte stödja på benet och det värkte i ett par timmar efteråt. Idag fick jag likadant i den andra ljumsken med den skillnaden att smärtan istället strålade bak mot rumpan. Någon som vet vad tusan det kan vara?