Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Sitter nu och laddar inför att städa lite innan kompisen kommer.... Fick reda på förut att jag börjar praktisera på fredag så det kan vara skönt att få avverkat lite sådant tills dess också...
Jag ställer mig lite kritisk till sidor som talar om när saker och ting händer, även om man vet när man har ägglossning så kan äggets infästningstid variera mellan 5-12 dagar och hjärtat börjar ju slå på dag 22 efter att ägget fäst så det kan vara stor variation i datumet... Men kul att se på ett ungefär i alla fall Lillebror har precis börjar höra tydligen
Jag tror jag lade till mig på FB men gör det här med
Lägger in "var-är-vi-listan" igen för jag hoppas ju att vi ska kunna ses IRL. Kanske en sommarträff någonstans?
Saknas nån? Lägg gärna in er.
Var är vi...
Norrifrån och söderut
Eriam - Skellefteå Charlotta - Umeå BellyBandit - Nordingrå (2 mil från Höga Kusten bron) wec018-Uppsala Annbom-Uppsala Milk - Västerås Brådis - Täby ChippiChoppi - Stockholm, Täby Dynah - Stockholm Hemulan - Stockholm Talamod -Stockholm Tjatte - Stockholm, Hässelby Bojji07- Stockholm, Järfälla Mammaat - Stockholm, Trångsund Glimman2010- Söder om Stockholm onskeglittra -Stockholm Hopp i livet - Fjugesta (3 mil från Örebro) Smytt - Katrineholm Barney - Norrköping Ms Kanga - Norrköping Xanni - Linköping Amoremio - Linköping gemigsinnesro - Skänninge (ca 3.5 mil från linköping) Elvsyssel - Uddevalla Anyah- Västervik Anna65 - Jönköping Mamsie - Göteborg Nicholasmamma - Göteborg Happiness - Göteborg Bossan - Kungsbacka Halland Golden2- Falkenberg Halland Evie - Växjö Michia- Småland Isabell05 - Skåne Lilla Hjärtat - Norr om Helsingborg Floppan67 - Skåne (2 mil utanför Eslöv) SusanneN - 5 mil norr Gbg (fr o m i sommar - Helsingborg) Anetha65 - Karlstad Teskedsmamman - Halmstad